Nekad Redz | Whitelist ansökning [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Redz

Aktiv Medlem
Meddelanden
778
Reaction score
208
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/redzyboi/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Redz#3821

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ganska glad och trevlig man som är ganska pratglad utav sig. Han är 19 års ålder och gillar att ha det roligt, Min karaktär har alltid gillat att investera och det mesta som har med pengar att göra, Han är född i stockholm men flyttade i en ung ålder till malmö.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är intresserad i rp och så märkte jag att multipvp är en bra server som jag kommer lägga ner ganska mycket tid på och så hade det varit roligt med lite flera intressanta jobb för att både hjälpa dem andra och ha ett roligare jobb för mig själv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag känner att multipvp är nog en av dem lite bättre servrarna och jag är jätte intresserad av att spendera mer tid här och jobba lite mer så man kan tjäna mer. jag har spelat på många rp servrar men jag valde den här för att min kompis sa att det är en bra server och han hade inte fel. jag har haft det roligt

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har nyligen börjat spela på ett nytt konto så inte mycket men förut hade jag cirka 1000?

Hur hittade du Multistaden? Min kompis nämnde servern till mig.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad på det här kontot och något annat

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på mutlipvp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka