Accepterad Redz | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Redz

Aktiv Medlem
Meddelanden
778
Reaction score
208
Vad är ditt namn i verkligheten? Redz

Vad är ditt discord namn? redzz__

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en född i stockholm men flyttade senare till malmö vid en ljung ålder,Han är en ganska pratglad och positiv person utav sig, men bråkar du med honom då blir han riktigt arg, Han brukade studera mycket i skolan och mesta del få A i alla ämnen så han valde att gå naturlinjen och vart en doktor men senare valde han att han ville spendera mer tid med vännerna för att pengar inte var ett bekymmer enligt honom, Det va ju för att hans föräldrar vart rika, så han började jobba mer med teknik, Min karaktärs hobbys är att hålla på med teknik och gymma,vara med vänner. Han har svårt och skaffa fiender, för att han är så snäll utav sig men om det väl händer att han börjar hata dig kommer han säkert förlåta dig riktigt snabbt, Jesper (som han nu heter) vart en gång jätte intresserad i militär jobbet men valde och inte jobba med det men han tog lumpen i ett år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vet att jag kan bidra med bra och seriös rp när de gäller, jag har erfarenheter kring rp då jag har rpat här sedan 2020 ungefär, så jag vet hur man ska rpa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ibland får man spela för att motpartens också ska vinna så man enbart inte spelar för sin egna vinning då det räknas som powergaming.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst dem. Meta gaming = tar ooc information och använder de ig. Att snacka ooc = att snacka out of character. Rdm = att döda någon utan bakomliggande scenario. Osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rollspelat här i flera år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka