Nekad Redz | Chef-jobb ansökan [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Redz

Aktiv Medlem
Meddelanden
778
Reaction score
208
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischefs Positionen.

Vad heter du IRL? Redz

Vad heter du på discord? Redz#5387

Hur gammal är du? 19

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020 ungefär vid augusti eller november.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer lägga mycket focus på saker som saknas inom poliskåren.

Aktiviteten: Aktiviteten är en viktig del inom polisens yrke, detta är en del poliser ibland har brist på. Dem står antagligen ingame och står stilla i omklädningsrummet eller så går dem och lallar runt med polisens bilar. Detta känner jag att de inte fungerar och polisens rpn försämras genom att folk fortsätter såhär. Det förstår för både kriminella som vi rpar med och alla vanliga medlemmar som vi rpar med. Hur de förstörs är ju att rpn blir lallig. den blir dålig då den inte ska vara på den standard nivån den är på och det blir bara allmänt lalligt. så för att folk ska kunna rpa seriöst behöver dem spendera mer timmar som polis på server istället för att bara sitta i en omklädningsrum och stirra in i väggen. detta förhindrar även många scenarion. det vill säga att om de inte drar till ett butiksrån för att de stirrar in i väggen då blir de scenariot förstört för att ingen polis kommer dit.

Anställda: Anställda är en ganska självklarhet, det är inte så komplicerat. Detta är något jag har hållit koll på sen början av min polis karriär då jag har för den mesta delen varit roller inom polismyndigheten där man håller koll på folk. så med det vill jag säga att denna kategorin är inte direkt ett problem jämfört med dem andra med mindre erfarenheter. Men hur jag hade fixat de är ju att delta i möten ingame så ofta jag kan där vi har bestämda patruller som ska åt bestämda platser så polisen patrullerar runt i hela staden. jag kommer även se till så att rekryteringsavdelningen kommer fungera så alla kommer ha chansen och se till så de kan anställa folket som är ute efter att komma tillbaka till polismyndigheten eller börja med sin polis rollspel.

Enheterna: Enheterna är en av grejerna ledningen borde lägga mycket fokus på. Det vill säga Span.FRI.Rekrytering osv. Detta är kända områden som ibland används fel och de förstör många scenarion. Ibland kan de ske att FRI stormar för mycket och ofta. då ska ledningen se till att enhetschefen ska lösa de eller byta ut chef för den enheten direkt. samma sak med span, ibland används den också fel. så en hel del enheter används ibland för mycket eller för lite och detta är något som kan leda till att polisens rp kan ändras en hel del. Vi kan även börja med nya enheter inom polisen, jag har några planer kring dem också. Kommer ha mycket koll här och se till så att alla som förtjänar en plats får den platsen.

Beteendet ifrån poliser ooc och ic: Har sett att polisens beteende inte har varit den bästa både mot varandra eller emot dem vi rpar emot. Detta är någon som ska behövas lösas det är en självklarhet att det inte ska vara poliser som går runt och säger horungar till folk eller mammaknullare eller något liknande hets. detta har skett i både dc och ic. det här hade aldrig skett irl och det bidrar bara med negativitet ifrån polisens sida. därför tycker jag att det borde lösas omedelbart.

Polisens rp: Polisens rpn på de senaste har inte varit den bästa men inte direkt den sämsta heller för den delen. Den har varit helt okej i mina ögon, detta är något jag ska förbättra såklart om jag hade fått chansen. vi har inte tillräckligt många anställda i tjänst och vi behöver fler är några utav polisens nuvarande brister. men även att folk går med sina specialutbildningar för ofta vilket leder till att den vanliga delen för patrull lämnas oftast utanför. som sagt är de något som skas fixas och något som ska göra direkt. blir så tråkigt och det leder till att folk bara är och rpar som kriminell med polisrollen och ännu flera skottlossningar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit ledning inom flertals yrken förr. Några utav dem är Sjukvårdaryrket. Polisyrket. Mekonomen och Autoexperten.

Hur ofta kommer du vara inne? Beror på dag till dag men kommer vara inne ofta kan jag säga.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle fortsätta spela här om jag inte hade fått positionen ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar inte på någon annan server än unive just nu.

Har du läst våra Regler? Jag har läst era regler.

Senast ändrad:
+REP Vissat kunskapar att kunna klara av ett sånt här jobb kämpa på nu förfan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka