Nekad Redz | Ban överklagan [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Redz

Aktiv Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
208
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/redzyboi/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Redz

Vad är din discord tagg? Redz#3821

Vem var det som bannade dig? Vet ej vem det va som bannade mig. antar att det va philip för att skickade något meddelande om blacklistad gäng innan jag vart bannad.

Hur lång tid var din ban? Vet inte hur lång min ban är.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag vet inte vad exakta anledningen till min ban är.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att staffsen valde och banna mig för att jag buggade ut ur en bil medans det va ett lalligt scenario för det va det jag fick höra och jag förstår att det ser jättekonstigt ut i logsen men jag va inte i närheten av dem som lallade och så ressade jag mig själv för att jag buggade ut ur en bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va påväg och håll på med kriminella saker alltså sälja kokainet jag hade på mig,sedan så buggar jag ut ur bilen som det har hänt ganska många gånger och då väljer jag och ressa mig själv för det va ett bugg och jag antar att man får ressa sig själv under buggs, sen valde jag och gå lägga mig vid platsen istället för att köra tillbaka till stan och det va för att jag va jättetrött irl, sen när jag vaknar dagen efter så får jag ett meddelande på dc som säger att jag har varit avstängd och då undrar jag varför och precis när jag pratar med secretm om varför jag vart bannad så blir jag bannad från dc och det vet jag ej varför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det bror väl lite på, det kan ha varit ett missförstånd för som sagt jag ressade mig själv för jag buggade ut ur en bil och då kan jag förstå att han har trott att jag också va med och lallade men jag va som sagt där tidigare långt innan dem va där, så jag visste inte ens vad dem höll på med. Men aja den va felaktig ja men alla gör lite misstag ibland och det kan ha varit ett missförstånd om det va.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte varit avstängd förut vad jag kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet direkt inte för jag buggade ur min bil men det jag kunde ha gjort va väl att kanske sätta mig i support och prata om det innan jag ressade mig själv men ja mer fanns det väl inte jag kunde göra, för jag antar att discord bannen va just för att dc bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja på sätt och vis har jag lärt mig, att inte bara ressa efter buggs utan att först ta det med en support om det går och sen se vad supporten eller uppåt säger, om den kanske säger att jag ska ressa då kunde jag ha ressat, Jag kunde också ha hittat ett nytt recordings program för att kunna recorda händelsen.

Har du läst våra regler? Ja
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top