Nekad Redz | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Redz

Aktiv Medlem
Meddelanden
778
Reaction score
208
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/redzyboi/

Ditt Hex-ID: 11000011ac35947

Vad är din discord tagg? Redz#3821

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? Discord antar jag va permanent.

Var är du bannad? Discord servern,Fivem serverm.

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag behöver en ny inbjudan. Sen när jag försöker joina ingame så står det att jag är bannad för emote abuse, tvingar folk.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att staffsen valde att banna mig ifrån discorden och ingame för att jag hade ett oacceptabelt beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag antar att dem valde och banna just mig va för att jag gjorde lite skit som är oacceptabelt, typ som att fråga om en synkad emote vid namnet fjärt pipp, jag va nyfiken för någon i stan gick runt och frågade om det och jag vart rädd att det va något dåligt så jag frågade i discord va det va och dem sa att jag skulle testa det istället för att dem skulle säga det så jag testade det och slutade direkt efter typ 5sek, jag visste inte om va det va därför frågade jag, sen så lallade vi enligt mig jag visste inte att hon tog illa upp men jag frågade några flera gånger då vi satt och skrattade åt det. jag va aldrig medveten om att det sårade henne jag trodde vi satt och hade roligt, jag skulle aldrig göra det där medvetet,jag bad om ursäkt efteråt men senare efter att jag fick en unban så fick jag en till ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va inte en felaktig ban utan jag förtjänade den.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag fick en ban för att jag lallade runt och frågade en person om emoten fjärt pipp jag va inte medveten den första gången om vad den gjorde och nu vet jag och det fick henne att skratta så jag trodde det va okej och jag tänkte inte direkt inte för att jag vart jätte trött och dum i huvudet då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde inte ha lallat utan bara sökt upp eller inte brytt mig om vad emoten gjorde, jag borde inte ha varit så nyfiken då jag kunde ha gjort annat för att lista ut vad emoten hade gjort, jag va dum i huvudet och gjorde inte det, jag skulle aldrig ha lallat heller, jag borde veta att lall och att fråga sånt är inte tillåtet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att aldrig mer använda emoten för att det är inte tillåtet att använda den för att lalla, eller att lalla för den delen, jag borde också ha förstått att det jag gjorde va fel och att jag inte borde ha gjort som jag gjorde, jag ville ingen något illa och jag hoppas jag kan få en till chans då jag verkligen är ledsen för det jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka