Nekad Redz | Ban överklagan [BlasT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Redz

Aktiv Medlem
Meddelanden
778
Reaction score
208
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/redzyboi/

Ditt Hex-ID: 11000011ac35947

Vad är din discord tagg? Redz#3821

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte vem det va som bannade mig på discorden men ingame så va det SecretM.

Hur lång tid var din ban? I discorden vet jag inte hur lång min ban är men ingame så är den pernament.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag försöker komma in på ingame servern så står det att jag är bannad för abuse pernement och när jag försöker joina discorden så står det att jag inte kan för att jag är bannad.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att staffsen valde och banna just mig för att jag gjorde ett misstag när jag valde och ressa mig själv efter att jag buggade ut ur bilen när jag va på väg och det antar jag att mitt ingame misstag som va så grovt att jag vart bannad från discorden också vilket låter rimligt att man får straff för fel man gör men jag ber om ursäkt för misstaget och jag lovar att förbättra mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände va att jag va precis klar vid där man farmar kokainet och sen så är jag på väg till där man säljer allting men när jag va körde dit så buggade jag ut ur bilen så jag valde och ressa mig själv och köra dit sen så vart jag as trött så jag valde att bara lägga mig direkt efter att jag sålde allt kokain och det va det jag gjorde sen när jag vaknar upp dagen efteråt så får jag ett meddelande av en kompis att jag har tydligen blivit avstängd och då blir jag förvånad för att jag inte visste varför jag va det så jag valde att sätta mig i väntar på support kanalen i discorden och då så drar zemsy in mig för att fråga vad jag behövde hjälp med och då säger jag att jag tydligen har fått en permanent ingame ban som jag inte visste varför sen så frågade jag zensy om han kunde be SecretM joina support kanalen så jag kunde prata lite mer med honom för att det va han som bannade mig och då sa han okej ge mig en sekund och då lämnade han för att joina secrets kanal för att fråga om han hade tid sen när SecretM joinade kanalen så undrade jag varför jag vart bannad för abuse och då så påstod han att jag va med i scenariot och då undrade jag vilket scenario han pratade om och då sa SecretM att det va ett scenario vid kokain stället där folk lallade och då så antar jag att SecretM trodde att jag va med i scenariot för att ressade mig själv tydligen när dem gjorde det och att jag kanske va med i discord kanalen kommer inte riktigt ihåg vad han sa sen så sa jag att jag inte va med i scenariot och precis efter det så skriver philip att några ska joina blacklistad gänget sen så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej, Det va väl kanske fel av mig och ressa mig själv efter att ett bugg hände och det jag borde ha gjort va ju att kanske be SecretM om hjälp och försöka reda ut bugget med honom istället för att strunta i det och jag va trött så jag ber om ursäkt att jag ressade mig själv men jag ville bara få det gjort så snabbt som möjligt, Men aa kan förstå från hans sida att det inte ser så bra ut i logsen att folk skjuter varandra så ressar dem sig själv sen så ressar jag mig själv efter att dem har gjort det, Men det är sånt som händer.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej inte vad jag kommer ihåg just nu jag kan ha fel men om jag hade haft ban så hade jag antagligen lärt mig av dem och inte gjort dem igen för att jag lär mig av mina misstag och jag försöker ha det roligt på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle kunnat gjort annorlunda är väl att kanske bett om SecretMs hjälp istället för att bara ha ressat mig, jag känner att det hade lösts sig mycket bättre än vad det gjorde nu och det hade varit både bättre för servern och för mig, Hade jag som sagt fått en till chans att spela på servern så hade jag gjort det bästa för att inte bli bannad och att stanna på den goda sidan av servern så mycket som möjligt. Men hade jag kunnat spolat tillbaka tiden så hade jag kontaktat secretm istället för att bara ressat som jag sa tidigare och försökt reda ut det med honom. Jag hade nog inte gjort något annat än det jag sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ta upp det med support istället för att bara ressa sig själv och säga att problemet är löst och det är ju för att det är viktigt att ta upp buggar och sånt som leder till att servern kan förbättras och hade jag som sagt fått en till chans så hade jag tagit vara på den då jag gillar att spela på servern och jag vill hjälpa till så mycket till servern jag bara kan men ibland så gör man fel och då får man ta sitt straff och jag lovar att det inte kommer hända igen om jag får en till chans, Jag kommer stanna på den goda sidan av servern så mycket som det bara går.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka