Accepterad Redz | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Redz

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
782
Reaction score
208
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/redzyboi/

Ditt Hex-ID: 11000011ac35947

Vad är din discord tagg? Redz#3821

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? Jag vet inte jag antar permanent.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag försöker joina discord servern så står det att jag inte kan.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte direkt men jag antar att det är för att jag har gjort fel? vilket jag inte har men men.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag kom nyss hem ifrån att ha varit iväg hemifrån för jag va ute med familjen och då märker jag att jag har varit taggad på discorden så jag valde att kolla vad anledningen till taggen va och då märkte jag att jag vart demotad, så jag valde att skriva ett pm till philip för att fråga varför jag vart demotad, jag antog att det va för min inaktivitet men det va tydligen för att jag skrev något olämpligt vilket jag definitivt inte har gjort, sen så valde jag att sätta mig i väntar på support kanalen för att försöka prata med philip då jag fortfarande trodde det va han som demotade mig sen så fick jag reda på att det vart vible så jag frågade supportsen om dem kunde få tag på vible, dem svarade att dem va upptagna med intervju eller något liknande så jag väntade och sen så joinade en mod och sa att jag fick vänta lite i kanalen sen så skickade han ett pm till retarden angående min demote, Han gjorde det så sa han att retarden kommer inom någon minut, då så sa jag aha ok tackar för att du kunde få tag på honom och sen så vart jag bannad för någon anledning, så då valde jag att skriva till philip och vible för jag antog att det jag enligt vible gjorde va så grovt så jag fick en ban sen så skrev jag till philip och fråga om jag vart bannad eller blacklistad sen så sa philip att jag får nog göra en banöverklagan så jag valde och göra en här.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det skulle jag väl säga, Jag gillar att spela på servern och jag va support och jag gillade staff teamet, Jag tycker att många av dem i det om inte alla är jätte schysta och jag hade 100% kommit tillbaka om jag får någon gång, jag som sagt älskade att vara support och jag skulle aldrig kasta bort chansen att komma längre upp för att skicka ett dumt pm till någon, jag vet att jag skickade sånt till folk som ville ha det, jag skulle aldrig i hela mitt liv skicka det till folk som inte har frågat om det då jag anser att det är idiotiskt och omoget vilket jag inte direkt är, Så ja jag tycker att det är en felaktig ban för att jag fick mitt straff för det jag gjorde tidigare och det visade sig att han ville ha videon för att jag senare vart unbannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vad jag minns nu så vart jag blacklistad i typ mindre 1 timma för något missförstånd för jag fick direkt en unban senare men om vi inte direkt räknar det som en giltig ban så kommer jag inte ihåg att jag har varit bannad förut, jag kan ha varit det men som sagt jag kommer inte ihåg det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet direkt inte, jag kom hem efter att jag har varit ute med familjen och då så får jag en demote sen så sätter jag mig i väntar på support och då får jag en ban vad jag ser så finns det direkt inte mycket jag kunde ha gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte direkt för jag gjorde ju inget fel, jag gjorde det vem som helst skulle göra och det är att vara fundersam angående en demote man fick.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka