Nekad Redz | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Redz

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
782
Reaction score
208
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/redzyboi/

Ditt Hex-ID: 11000011ac35947

Vad är din discord tagg? Redz#3821

Vem var det som bannade dig? Bennyb

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Emote abuse/lallande och annat jag inte direkt vet om just nu.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag valde att lalla på natten och gjorde saker jag inte borde ha gjort med en person som valde att senare klaga på mitt beteende men under tiden inte gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag va i discord med en ny person i kåren och då valde vi att fortsätta spela men och det ledde till att vi lallade och gjorde saker vi inte hade gjort om man hade bara gått på seriös rp vilket va ett misstag av mig och jag fick ta emot straffet,sen så valde vi att fortsätta dagen som vanligt då ingen av oss vad jag fick för info tog det seriöst och blev sårad/kränkt av det, det är inte direkt en tillräckligt bra anledning men jag va trött och tänkte inte korrekt så jag gjorde något jag aldrig mer skulle göra om, sen efter att händelsen skedde så valde vi att fortfarande fortsätta som vanligt och bara, sen så valde jag att fråga ännu en gång om allting va ett skämt för henne bara för att dubbelkolla och det va det, under tiden allt hände så skrattade vi osv så jag tog det som ett skämt. men efter att jag dubbelcheckade så va det fortfarande ett skämt, det va i alla fall så jag förstod det och tydligen förstod jag fel, under dagarna så va det iaf lugnt och inget mer utav lallandet och emote abusandet hade hänt så jag hade ju glömt bort hela situationen för att det va lugnt mellan oss och vi vart vänner som vanligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va inte en felaktig ban, jag erkänner att det här är en 100% rättvis ban, det va bådas fel att vi lallade och mitt fel att jag emote abusade, Jag hade aldrig gjort om det och jag har lärt mig min läxa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror det ba ifrån discordsen för att jag lallade eller något, jag kommer direkt inte ihåg, men jag är 100% säker på att jag har lärt mig ifrån bannen då jag har lär mig va mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda va ju att inte emote abusa och inte lallat, utan att ha haft kvar min seriösa rp och inte låta tiden av dagen ändra på mitt rp, jag kunde också ha haft lite logik och inte gjort som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska inte emote abusa längre eller lalla för den delen, jag vet att jag gjorde fel och jag har enligt mig lärt mig av min ban, jag hoppas bara att jag kan få en andra chans att spela på servern igen då jag spenderar mycket tid och känner att det är roligt att rpa på multistaden.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Akam

Tillbaka