Redz | Ansökan till Support [Achoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Redz

Aktiv Medlem
Meddelanden
778
Reaction score
208
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? Redz#3821

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2021

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Om mitt sov schema är som det är nu så kommer jag gör mitt staff arbete mellan tiderna 10:00 till 04:00 isch, om mitt sov schema ändras så kommer jag antagligen göra staff arbete vid tiderna 15:00 till 03:00 isch kan vara mer eller mindre.

Berätta om dig själv Hejsan jag heter Andreas och jag är 17 år, Jag är en glad och positiv person som gillar att spela spel speciellt på unive och rp grejer, Jag gillar också och åka runt i världen och stötta på nya länder och nya vänner, jag är intresserad i många grejer men några utav dem grejerna är att jobba som en pilot,polis,ingenjör och lite andra jobb som jag inte kommer på nu, jag gillar att vara med vännerna också och med det menar jag att vi bara ska vara och ute hänga och inte direkt göra något speciellt., Jag har inte så mycket och göra nuförtiden med tanke på att det är corona och sommarlov så jag skulle resa men nu blev det så att jag inte gjorde det för att det är corona, Jag gillar också att gymma vilket jag gör 3 dagar i veckan. Min favorit maträtt är tacos,lasange och spagetti med köttfärssås, Jag är 188m lång och det va väl allt om mig då. Jag går i linjen natur och jag är intresserad i många grejer typ som att starta ett eget företag, eller att hålla på jobba med lagar typ som en polus eller advokat, det va väl typ allting om mig.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle först och främst rpat mindre och gjort staff arbete istället så jag kan bidra med hjälp till staff teamet, sen så skulle jag försöka ta så många support ärenden som det bara går att ta då jag föredrar staff arbetet före min rp och det är för att jag tycker det är roligare att göra sånt staff arbete istället för att gå runt och rpa, det jag också hade gjort va att hjälpa alla på ett moget och bra sätt så jag inte skapar ilska utan mer är där för att hjälpa folket, Jag skulle även bidra med att försöka höja rpen så mycket som möjligt och det hade jag gjort på så sätt att jag hade bannat alla lallare och alla personer som är där för att förstöra vilket jag har sett många göra och det är tråkigt,Många grejer som rdm och vdm och så vidare brukar alltid hända och jag vill gå med i staff teamet för att förhindra det så mycket som möjligt, jag vill att alla ska ha det roligt och att servern ska vara bättre istället för att folk ska gå runt och förstöra hela tiden så man inte kan göra något åt saken, jag vet att support teamet och staff teamet inte alltid kan banna alla men det är just därför jag vill komma med så vi kan få bort alla, så det är ungefär allting jag hade gjort som support/staff och jag hade fått vara det och det är att Hjälpa till banna alla lallare och fuskare, hjälpa till med support ärenden och höja rp nivån så mycket jag kan och det va väll allting för den här frågan.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag kommer inte riktigt ihåg men jag började kanske spela här i 2020 november eller 2021 januari så något där i mellan.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill bli support här på multistaden för att jag är en aktiv spelare som vill hjälpa till communityt och för att jag ser många rulebreakers inne och jag vet att ni nyligen tog in ett par supports men jag vill inte ge upp på att försöka bli support för att jag vill hjälpa till. Det som gjorde så att jag ville bli support va att försöka hjälpa till servern så mycket som möjligt och då kände jag att bli support är nog det bästa valet, sen så har jag också sett många personer bete sig dåligt och så har ju supportsen inte tid och hjälpa alla så jag kände att eftersom jag har både fritiden och kunskaperna att hjälpa folk med det flesta så skulle det väl passa bäst och använda dem på bästa sätt i den servern jag spelar mest på. Sen så brukar det inte vara många vid tiderna 11:00 och efter 00:00, det är också en av anledningarna till att jag vill bli support många brukar rulebreaka då och det förstör spelet för många, sen kan man ju inte tvinga folk och vara uppe vid dem tiderna och jag brukar vara uppe vid dem. Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är en aktiv spelare på både servern och så är jag aktiv på forumet så jag hade läst många banöverklagningar och hjälpt till med dem, jag hade även hjälpt till med andra saker i hemsidan typ som tickets, om det verkligen behövs medlemskaps ansvarig och lite annat som det behövs. Jag är också aktiv inom discorden så jag hade tagit många support ärenden och jag hade försökt mitt bästa med att hjälpa dem så mycket som det bara går att göra som support, jag hade också gjort annat som behövs som angår discorden som kanske inte är support ärenden men jag kommer alltid prioritera support arbete för att göra det här till ett bättre plats. Sen ingame så hade jag speccat och hjälpt många som behöver hjälp, Jag hade också bannat alla lallare,fuskare och dem som gör fel medvetet och är här för att förstöra, jag hade hjälpt många som kanske är ny också istället för att banna dem direkt så hade jag nog sagt det i ooc chatten om en ny råkar säga typ flygbiljett eller något annat mild så hade jag inte bannad dem utan skrivit det i ooc chatten att dem inte ska säga om det då det inte är tillåtet, men är det jätte grovt typ som massive rdm eller massive vdm då skickar jag dem så fort någon visar mig klipp eller om jag ser det själv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Ja det skulle jag kunna, med tanke på att jag har varit support tidigare och så har jag varit ändra slaks staff på andra spel så vet jag vad man behöver bidra med för att göra communityt till ett bättre stället där man får mer seriösa spelare och spelare som lyssnar på reglerna.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag, jag har varit support här förut och så har jag varit en liknande roll till support på andra spel.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip - gör så man blir osynlig och flyger igenom allting och flyger allmänt ba.
/revive - ressar folk som är döda
/tpm - teleporterar dig till markern du har suttit
/goto - teleporterar dig till spelare
/sqlban id tid anledning - det är ban kommandot som bannar folk
/sqlbanoffline - det är samma sak som sqlban förutom att det gör man när spelaren man vill banna är offline
/sc - det är kommandot man skriver för att skriva i staffchatten.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag säga och det är för att jag är bekant med systemet ni lär ut till supports och uppåt

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server än unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja, det är att jag rpade för mycket förra gången jag va support och det vill jag be om ursäkt för och jag kommer förbättra det om jag hade fått en chans till vilket hade betydligt mycket om jag hade fått en.

Tillbaka