Nekad redec999 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

redec999

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Peter_Griffin_Fan69

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2024

Berätta om din karaktär. Jag heter Jörgen Blom, är 44 år gammal. Jag är uppvuxen i en liten stad i södra Sverige. Jag växte upp med båda föräldrar och 5 syskon Egon, Johan, Katrin, Bert, Will. Jag hade en väldigt bra uppväxt. Jag drömmer om att en dag äga en bilfirma men just nu är det polis på agendan så det får bli längre fram. Jag har också ett väldigt stort intresse för bilar (Sportbilar) för att vara exakt. Just nu är jag snickare i Unive-staden, jag skulle nog säga att jag gillar mitt jobb, det är ganska fridfullt. Jag tjänar inte så mycket på jobbet och ligger 16.000 nere i gropen, så jag har lite finansiella problem men jag klarar mig nog, jag har ju redan klarat mig i några år. Men som sagt siktar jag på polis-yrket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Långa och roliga scenarion, trevlig personlighet (så länge folk är trevliga mot mig), hårt jobbande medborgare,.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela ett scenario så att det är lika stor chans att båda parterna har lika stor chans att vinna så att det blir bättre RP.
Om jag kommer till ett scenario där två grupper ska fightas så kan ju jag inte komma dit med tunga vapen medans andra parten bara har t.ex knivar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. t.ex: combatlogging är när man lämnar servern för att undvika ett scenario. Om man gör detta så blir det ingen bra rp upplevelse för någon. New Life Rule (NLR) är att om man dör i ett scenario så får man inte komma ihåg någonting från det scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inte mycket skulle jag säga, Ungefär 15-20h tror jag att jag har nu.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tror jag har fått med allt.

Nekad. Endast 1 ansökan på 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka