Nekad Redax | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Redax

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198811250906/

Ditt Hex-ID: 110000132b900da

Vad är din discord tagg? Rambo#4526

Vem var det som bannade dig? Erixon

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: idiot ~Erixon :> Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han hade en dålig dag eftersom att han bannade mig på det sätter, jag har aldrig sett det dära sen jag började spela rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. 10 sekunder innan jag blev bannad jag skulle åka till motellet för att hämta upp min vän vid motellet sen så när jag skulle ska svänga in så stog det en bil dära och mina frames droppades och jag råka körde in i han, jag hann inte reagera. Jag antar att det var erixon i bilen då han bannade mig inte ens 5 sekunder efter det skedde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår lite att han blev sur eftersom jag sa "va gör du?" vilket jag brukar göra men jag skulle gå ut ur bilen och roleplay ut de om hur han mår men jag hann inte göra det. Jag ska nu köra lite försiktigare och så att mina frames inte droppar. Vid discord bannen så skrev jag i chatten om vad som hände med att jag blev bannad och då blev jag direkt bannad där också. Jag skrev "jag blev bannad för "idiot".

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad av något sånt hära förut det är första gången. Har mest bara blivit bannad av sunt förnuft i ungefär 5-10 dagar. I en av mina tidigare ban så var det längesen runt Februari-Mars men jag minns att jag skulle köpa en bil sen så blev det lite bråk om betalningen och jag började ramla igenom mappen. Jag trodde att min dator kraschade fast det var en ban på 10 dagar för Suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte starta bråk alls istället skulle jag vara mer seriös med att köpa bilen. Jag tror det var lagget som frustrerade mig men jag kommer inte låta det frustrera mig längre eftersom nyligen har jag slutat lagga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka