Nekad red1337123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

red1337123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Red1337123#2476

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karatärs bakrund är att han hade en rysk kgb agent som pappa och han blev skapad efter han faders bild. han växte upp med en väldigt snäll och generös mamma som gjorde allt för han så när han växte upp så var han i ständig konflikt mellan sin mamma och pappa om vilken sida han ska luta sig åt. Efter flera år när han blev vuxen så blev hans drag en känslokall person som håller en lugn och känslokall ton i nästan varje senario dessa drag är efter pappan. Sen så har han ju drag efter sin mamma som skiner igenom den känslokalla personen men om han möter rätt personer så visar han sin fina och mer känslofria sida. Hans intressen är att vara med vänner och att träna både fysiskt och sykiskt. Hans dröm är att bygga ett inperium med makt och fruktan och med klass och att bli en väldigt mäktig person inom stan men om han möter rätt personer som leder han rätt så kommer hans känslofria sida fram och då kan hans mål ändras totalt med det första målet är planen han mest är inriktad på. Hans ålder är 23 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och social rp. Kommer vara online mycket och skapa roliga scenarion. Jag kommer vara kreativ med mina scenarios så båda parterna tycker det är roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om någon skulle kidnappa dig så ska man tänka från deras perspektiv och man ska reagera som ett riktigt gissla och inte bara springa iväg första bästa chans man får. och o någon riktar en pistol mot en så ska man inte bara springa utan rpea på det på ett realistiskt sätt

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Tillbaka