Inaktuell RecLxss | Ansökan till Staff (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RecLxss

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,130
Reaction score
405
Vad är ditt namn i verkligheten? reclxss

Ditt discordnamn: RecLxss#7202

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag vill hjälpa Unive att upp nå sin fulla potensial inom rp:n. Jag kommer göra det genom att specca så mycket jag kan för att kolla så att personer som rp:ar på denna server inte lallar osv. Mitt mål som staff är att se till att alla i servern har bra tid, bra rp nivå och roligt samtidigt de rp:ar. Och om personer bryter mott dessa regler vi har på denna server så kommer det bli konsekvenser (Ban/kick) och det är bara för att lära upp personerna vad de har gjort fel och kanske förbättra det till framtiden. Jag anser att jag borde bli staff eftersom jag kommer att specca ofta och det kommer att hjälpa de andra staffsen med att rensa alla lallare osv. Jag har rollespelat på Unive ganska länge i snart 1 år och jag har lärt mig mycket och har blivit mycket bättre rp:are sedan förut. Nu när jag har rp:at så länge så tänker jag att jag vill bli staff och testa på den sidan. Jag har varit MA i cirka 2 veckor om inte mer, och jag tycker att det är ganska kul och tänker att jag vill gå ett snäpp högre. Så jag bestämde mig för att ansöka till staff för att få en upplevelse om hur det är att vara det, och jag skulle tro att det är väldigt kul. Jag har haft kompisar som har/är staffs och har rekommenderat mig att bli staff för att de tyckte att det var kul och tycker att jag borde bli det. Jag känner att jag är redo för att bli det och kommer att göra mitt bästa ifrån mig som staff!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Vardagar (när jag har skola): 3 - 5 timmar (Kan någon gång vara aktiv längre)
Helger: 3 - 9 timmar (Kan någon gång vara aktiv längre)
Lov: 3 - 11 timmar (Kan någon gång vara aktiv längre)

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i 1 år om 3 dagar

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit medlemskap ansvarig 2 gånger och servervakt i cirka 9 - 11 månader och så kan jag några kommandon:

/ban [id] (Man bannar någon)

/svban [id] (Du bannar en personen i 1 timme som servervakter kan använda)

/kick [id] (Man kickar någon)

/revive [id] (Du revivar personen som har det id som du har skrivit in)

/sv (Skriver i servervakt chatt)

/dv (Du tar bort bilen närmast dig)

/v [Bilnamnet] (Spawnar in den bil du vill ha)

/goto [id] (Du teleporteras till personen som har de id:et)

/spec [id] (Du speccar den personen som har de id:et)

/spec (Du får den lista av alla spelare som du kan specca)

/toggleid (Du kan se andras id)

/togglename (Du kan se andras namn samt id)

/noclip (Du blir onsylig och kan flyga runt och specca)

/who [id] (Du kan se vad för roller personen har)

/m [id] (Du kan skriva till personen som har det id) (Du kan se steam namn då också)

(tror det var /tpm för att teleporteras till waypointen som du har lagt på GPS:en)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, skulle säga att jag är beredd att ta ansvarig inom alla områden

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka