Antagen RecLxss | Ansökan till Servervakt [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RecLxss

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,130
Reaction score
405
Vad är ditt namn i verkligheten? RecLxss

Vad heter du på discord? reclxss

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013efac0d2

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 17:00 - 22:00
Helger: 10:00 - 00:00 (Kan längre ibland)
Lov: 10:00 - 01:00 (kan längre ibland)
(Detta betyder inte att jag sittera aktiv i sträck under dessa. Utan det betyder att jag är oftast aktiv mellan dessa tider och då kan det betyda att jag ibland är med vänner och familj eller prioriterar plugget före att vara vid datorn och spela)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive sedan två år tillbaka

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 15 gånger men oftast av gångerna har jag blivit unbannad för att det har varit felaktiga bans. Jag är även grön spelare då jag endast har blivit bannad en gång under förra året i början av november för en lite onödig sak att vara så pettig på. Om ni vill veta vad det är så kan ni kolla upp det i era ban bevis. Men om man inte räcknar med den bannen så har jag inte blivit bannad över ett års tid

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt så är dess uppgift att se till att rpandet är bra. Med det sagt betyder det inte att du ska åka runt och försöka leta problem runt folk. Utan om du ser någon lalla osv under ditt rpande så kan du banna sålänge det inte är under scenario. Om det är under scenario så väntar man till scenariot är över och tar åtgärder efter det. Man kan säga att man är hjälpen till staffs. Alltså, så ska man hjälpa staffsen t.ex att banna/kicka personer som inte kan bete sig ig. Hela tiden så behöver man inte banna, utan endast ge varning för att ge personen en chans för att förändra sig och visa vad den går för i rpn. Att vara servervakt så ska det heller inte påverka din rp på något sätt. Du ska rpa som vanligt förutom att du har lite andra perms som ger dig förmågan att kunna banna/kicka personer ur spelet om det skulle behövas. Du kan även använda dig utav /dv för att dva bilar om det skulle behövas. Det kan hjälpa väldigt mycket också ifall det bara ligger bilar runt omkring som bara står och skräpar. Det hjälper serverns prestanda och förminskar lagg osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag ser att det är väldigt många som lallar på servern och inte kan följa serverns standrad (regler). Jag har varit helper i två måndaer på denna server och tror att jag vart demotad för att jag var för inaktiv ig, och det är fullt förstårligt. Jag hade helt enkelt inte tiden för att vara ig alla dagar. Men, eftersom jag inte har tiden för staff så tänkte jag att jag ville iallafall vara med till en viss del och hjälpa servern att förbyggas till det bättre genom att bli servervakt. Jag kommer att se till att personer som rpar på denna server kommer att känna sig tryggare och ha det roligare än vad de redan har genom att hjälpa och få bort personer som lallar och inte beter sig på servern. Jag kommer att visa att jag kan ta hand om dessa perms då jag har gjort det tidigare och har tagit hand om till och med högre perms på servern. Jag kan även alla perms utan till och vet hur man använder dem.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att man använder sina perms hela tiden utan en giltig anledning till det. T.ex att jag som servervakt är i en skottlossning. Jag blir skjuten och dör. Då använder jag /revive för att kunna komma i liv igen. Ett annat exempel är att man använder sig av /toggleid som sjuvkårdare och man hittar inte personen på platsen. Då sätter man på /toggleid för att kunna se personen om personen kanske befinner sig i en buske.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka