Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/RECKLESS_SWE
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Österlund
Vad är ditt discord namn? Reckless#0413
Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man vid namn Mahmoud Svensson som rest från sitt hemland (Turkiet) till Sverige och Multistaden för att nå sina drömmar inom "medicin branschen". Han har kommit till staden för att tjäna jävla massa pengar och samtidigt ha det otroligt kul. Mahmoud må vara en läskig grabb på utsidan men det är egentligen bara en fasad för en oroad swejdi. Mahmoud är 20 år gammal. Mahmoud har en tydlig syn på den kriminella branschen och kanske kan förenas med sina kusiner (medbrottslingar) i staden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har bra fantasi vilket bara förbättrar min rp väldigt mycket speciellt denna karaktär då jag själv är från en förort och kan relatera vilket gör karaktären bättre. Jag bidrar med intressant rp för gängen i staden och har även tankar om att gå med i gäng vilket gör det roligare för allihopa. Jag har spelat på flera andra servrar som Snöstaden men valde att byta då staff är under all kritik. Jag har rp:at mycket på andra spel Unturned, samt Engelska Fivem servrar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är Sveriges om inte nordens största rp server med hundratals inne dygnet runt, jag ser en massa clips påp twitch samt compilations av streamers som spelar p Unive. Unive är ett självklart val för svensk rp. Samt seriöst staff och bra servrar.
Hur hittade du Unive? Jag är tycker själv att jag är väldigt bra på rp speciellt denna karaktär då jag själv är från en förort och kan relatera vilket gör karaktären bättre. Jag bidrar med intressant rp för gängen i staden och har även tankar om att gå med i gäng vilket gör det roligare för allihopa. Jag har spelat på flera andra servrar som Snöstaden men valde att byta då staff är under all kritik.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att etablera mig i staden, folk ska veta vem jag är, vad jag gör osv. Är verkligen taggad på att spela igen på denna server. Den kriminella scenen kommer att bli bättre polis får bättre rp osv.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt, etablera mig samt strema i framtiden då jag nu har bättre internettkoppling.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället, har som sagt spelat fivem på andra servrar men det var ett tag sen, spelade för nå¨gra månader sen på Snöstaden, den är iprincip död nu. Kommer inte spela där
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Österlund
Vad är ditt discord namn? Reckless#0413
Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man vid namn Mahmoud Svensson som rest från sitt hemland (Turkiet) till Sverige och Multistaden för att nå sina drömmar inom "medicin branschen". Han har kommit till staden för att tjäna jävla massa pengar och samtidigt ha det otroligt kul. Mahmoud må vara en läskig grabb på utsidan men det är egentligen bara en fasad för en oroad swejdi. Mahmoud är 20 år gammal. Mahmoud har en tydlig syn på den kriminella branschen och kanske kan förenas med sina kusiner (medbrottslingar) i staden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har bra fantasi vilket bara förbättrar min rp väldigt mycket speciellt denna karaktär då jag själv är från en förort och kan relatera vilket gör karaktären bättre. Jag bidrar med intressant rp för gängen i staden och har även tankar om att gå med i gäng vilket gör det roligare för allihopa. Jag har spelat på flera andra servrar som Snöstaden men valde att byta då staff är under all kritik. Jag har rp:at mycket på andra spel Unturned, samt Engelska Fivem servrar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är Sveriges om inte nordens största rp server med hundratals inne dygnet runt, jag ser en massa clips påp twitch samt compilations av streamers som spelar p Unive. Unive är ett självklart val för svensk rp. Samt seriöst staff och bra servrar.
Hur hittade du Unive? Jag är tycker själv att jag är väldigt bra på rp speciellt denna karaktär då jag själv är från en förort och kan relatera vilket gör karaktären bättre. Jag bidrar med intressant rp för gängen i staden och har även tankar om att gå med i gäng vilket gör det roligare för allihopa. Jag har spelat på flera andra servrar som Snöstaden men valde att byta då staff är under all kritik.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att etablera mig i staden, folk ska veta vem jag är, vad jag gör osv. Är verkligen taggad på att spela igen på denna server. Den kriminella scenen kommer att bli bättre polis får bättre rp osv.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt, etablera mig samt strema i framtiden då jag nu har bättre internettkoppling.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället, har som sagt spelat fivem på andra servrar men det var ett tag sen, spelade för nå¨gra månader sen på Snöstaden, den är iprincip död nu. Kommer inte spela där