Nekad recheb11 | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

recheb11

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199156778639/

Vad är ditt namn i verkligheten? recheb emin

Vad är ditt discord namn? RECHEBツ#6839

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Jansson, han växte upp på gatorna men vi fem års ålder blev han intagen till en fosterfamilj. när han blev äldre blev han intresserad av bilar då hans enda kompis Albin Hanssons pappa hade en riktigt fin japansk bil. Han har extrem minnesförlust efter ha blivit slagen med en stekpanna på hemkunskapen i femman. Efter hans bil intresse blev hans drömjobb mekonom.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom att erik tänker att jag kan hantera ett jobb som behöver whitelist. Erik kan bidra med vad som hällst men han föredrar att jobba med motorer så att jobba som mekonom hade passat bra för erik.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? erik vill bli whitelistad på denna servern eftersom hans vänner Albin Hansson och Hasse andersson lever i denna servern.

Hur hittade du Unive? Mina kompissar Hasse och albin tipsade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Erik's mål är att bli rik ock äga alla sina drömbilar och driva en lyckad bilaffär.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka