Nekad Recacool777 | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Recacool777

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199000713780/

Ditt Hex-ID: 11000013e03fa34

Vad är din discord tagg? HS nubbe#0737

Vem var det som bannade dig? ~Lunify<3

Hur lång tid var din ban? 3dagar och 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft,Lall ~Lunify<3. Återstår: 3 dagar 5 timmar 6 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skoja lite gran och fråga om dom sålde knark på saras

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle kolla om Saras sålde Opel Kadetts när jag kom in så fråga jag om dom sålde knark och sen sa jag att jag bara skämta och frågade säljer ni Opel kadetts sen pif paf puf blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det är en felaktig ban för lall kan jag inte kalla det för skulle bara va lite rolig men det värkar som om att dom inte tyckte det va så roligt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lite osäker på hur många tidigare avstängningar jag fått men jag har tagit lär dom om vad som har hänt tidigare men det kunde inte hjälpa mig i den situationen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte fråga om dom sålde knark

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja behöver kanske inte fråga bil affärer om dom säljer knark

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka