Nekad Recacool777 | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Recacool777

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199000713780/

Ditt Hex-ID: 11000013e03fa34

Vad är din discord tagg? HS nubbe#0737

Vem var det som bannade dig? ~Flame

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 23 timmar 53 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Flame. Återstår: 4 dagar 23 timmar 53 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte det va han själv som gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skulle in på ulla karins kommer på rätt sida och ska gö en vänster då kommer han bakom mig och svänger över till andra filen så han kör in i min motor huv vi krockar och jag säger aj och frågar hur han kör då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tagit lärdom av dom men jag gjorde inget fel i den här situationen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej han kunde dock gjort annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? som sagt har inte gjort nåt fel

Har du läst våra regler? Ja

Utveckla under punkterna Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? och Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka