Nekad Rebelzero | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rebelzero

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Rebelzer0

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Rebelzer0#3593

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en omtänksam karaktär med rikare släkt men de livet var inget för min karaktär då hans dröm i livet är att hjälpa folk och som liten var han scout och började lära sig om första hjälpen och hur man tar hand om andra. Min karaktär är 36 år och älskar att hjälpa folk har pluggat i många år men bara nyligen fått det tydligt vad han vill göra i livet. Han är aldrig stressad och försöker alltid jobba med sig själv för själv förbättring medans han försöker visa för sin familj att en altruistisk väg i livet kan också göra en lycklig.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer hjälpa till att ge en förbättrad rp upplevelse för alla jag stöter på och jag vill kunna hjälpa folk som behöver hjälp i staden eller på landet då ibland så finns det en brist på stöd personal som sjukvårdare och där det finns brister vill jag hjälpa till då jag vill gärna göra jobb andra kanske tycker är tråkigare eller svårare för att jag kan hjälpa folk som behöver det. Jag vill att just jag ska bli whitelistad för att jag vet att jag kan göra det som behövs för att bidra till serverns rp känsla. Sedan är jag väldigt aktiv vilket gör att jag kan hjälpa till under stora tider av dagen och längre delar av kvällen och natten vilket är en tid då jag märker att inte många yrken har spelare aktiva och där kan jag bland annat hjälpa till om det behövs.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har redan skaffat kompisar och etablerat mig på servern bara som det är och jag önskar bara att jag kan få hjälpa och bidra för att jag älskar unive och allt som Unive redan lyckats bygga upp. Därför skulle det betyda ganska mycket om jag fick hjälpa till och bidra till serverns Rp aspekter som jag tycker Unive har lyckats väldigt bra med att etablera på servern.

Hur hittade du Unive? En kompis till mig ville börja spela fivem och jag var fullt på då vi brukar spela RP spel tillsammans och då började han prata om Unive och jag tyckte det lätt superkul så jag joinade.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna få ut en autentisk rp upplevelse då jag kan hjälpa folk och få roliga interaktioner med personer på servern man kommer minnas men speciellt att jag ska ha roligt när jag hjälper folk och bara försöker förbättra folks vardagar då man lätt kan vilja komma undan en tuff vardag och bara ha det roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar endast på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka