Rebellze
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198018076478/
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Gustafsson
Vad är ditt discord namn? @
Martin Gustafsson
#0001
Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 1996
Berätta om din karaktär. Martin är född -89 och uppvuxen i sverige tillsammans med sina föräldrar
Pappa(Patrick) jobbar som trafikpolis i göteborg och hans Mamma(Susanne) jobbar som sjuksköterska på östra sjukhuset i göteborg.
Martin hade det tillvida ganska lungt och organiserad uppväxt, han kom in lite på fel spår i högstadiet där han fick lite nya kompisar i skolan när han började 6an från andra delar av kommunen.. Martin började skolka och misssköta skolan mer o mer ju längre upp i åren han kom och började misssköta skolan ordentligt när han gick sista året på högstadiet, han är ute sena kvällar för att hänga med sina kompisar och hamnar i mycket bråk med stökiga personer.
Detta blev givetvis ansträngande och tog mycket tid ifrån familjen som gled allt mer ifrån varandra, även hans mor och far började att tjaffsa och kom allt mer sällan överens och det slutade med skildsmässa.
Martin tog detta mycket hårt och kände en viss skulld i det hela, han fick en liten tankeställare att han var såpass gammal nu att han insåg att han snart ska starta sitt egna liv och få en utbildning och en dag bilda sin egna familj tillsammans med någon han älskar.
Martin kom tillsammans med sina föräldrar överens om att det bästa var att flytta med pappa då hans mamma hade beslutat att stanna kvar i Göteborg och hans pappa hade fått ny tjänst inom polisen norr ut uppe i trollhättan.
Martin sökte in på bygg och anläggning på gymnasiet och blev godkänd trots sina lågabetyg ifrån grundskolan. Han fick ganska snabbt upp intresset och skaffade sig ganska snabbt en praktikplats där han levererade och visade en stor arbetsmoral och vilja att lära sig.
Martin började även under gymnasiet att plugga för att ta sitt körkort hans pappa hjälpte honom med körning och teorin, som en morrot så fick Martin ta över sin pappas bil en volvo v70 2014 som han hade att övningsköra i och fick behålla om han klarade kortet, vilket han gjorde.
Han klarde även gymnasiet med bra betyg och fick sitt gymnasiebetyg vilket gjorde honom mycket stolt och även hans föräldrar, han fick jobb på byggfirma han haft praktik på och började spara pengar för att kunna styla bilen med fälgar,tonade rutor och en häftig vinge..
Han var ofta ute på helger båda fredag efter jobbet och hela lördagen, han deltog på bilträffar där han träffade mycket nya människor med liknande bilintresse, han var även åskådare på streetrace på nätterna vilket väckte ett helt nytt intresse och en ordentlig adrenalinkick inom sig.
Martin började hänga lite med en tjej som han träffade på en bilträff och han blev kär direkt allt bara klickade och dom kände båda två att dom var menade för varandra....
När dom hade varit tillsammans i något år och dom båda två hade en utbildning som dom trivdes med Martin som färdig utbildad Snickare och tjejen som undersköterska så bestämde dom sig för att flytta till Unive och där så....
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Är ganska ny inom RP men älskar själva grejen att bygga upp en karaktär tillsammans med andra människor och skapa något tillsammans där ingen vet vad det ena leder till, ett beslut man tar kan ändra allt.
Jag kommer leverera en bra,rolig och seriös RP från det första steget jag tar på serven.
Kommer bidra med en bra organisation och en utvecklade upplevelse för alla spelare, jag älskar att planera för händelser som tex olika scenarion för att få det så verkligt och underhållande som möjligt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just för att det är många som söker hit vilket får mig att tycka att ni är ett seriöst community och alltså något för mig.
Hur hittade du Unive? Kompisar och streaming
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hela tiden ha en rolig stund med personer som har samma intresse som jag själv, med det menar jag att man får bra respons tillbaka i scenarion på samma nivå som man själv har, även att lära sig och bli bättre givetvis.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ingame;
Mitt mål är först o främst att hitta ett ställa o sova på, fixa mat och en inkomst. Kommer sen att se mig omkring för att skaffa ett kontaktnät och försöka köra min karaktär Martin som laglydig med ett vanligt jobb.. men man vet ju aldrig.
Träffa nya människor man kan snacka med och kanske få lite kontakt och snacka IRL intressen med, är ute efter själva gemenskapen.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja jag är server/discord admin just nu på en server som är under en längretid under konstruktion
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Gustafsson
Vad är ditt discord namn? @
Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 1996
Berätta om din karaktär. Martin är född -89 och uppvuxen i sverige tillsammans med sina föräldrar
Pappa(Patrick) jobbar som trafikpolis i göteborg och hans Mamma(Susanne) jobbar som sjuksköterska på östra sjukhuset i göteborg.
Martin hade det tillvida ganska lungt och organiserad uppväxt, han kom in lite på fel spår i högstadiet där han fick lite nya kompisar i skolan när han började 6an från andra delar av kommunen.. Martin började skolka och misssköta skolan mer o mer ju längre upp i åren han kom och började misssköta skolan ordentligt när han gick sista året på högstadiet, han är ute sena kvällar för att hänga med sina kompisar och hamnar i mycket bråk med stökiga personer.
Detta blev givetvis ansträngande och tog mycket tid ifrån familjen som gled allt mer ifrån varandra, även hans mor och far började att tjaffsa och kom allt mer sällan överens och det slutade med skildsmässa.
Martin tog detta mycket hårt och kände en viss skulld i det hela, han fick en liten tankeställare att han var såpass gammal nu att han insåg att han snart ska starta sitt egna liv och få en utbildning och en dag bilda sin egna familj tillsammans med någon han älskar.
Martin kom tillsammans med sina föräldrar överens om att det bästa var att flytta med pappa då hans mamma hade beslutat att stanna kvar i Göteborg och hans pappa hade fått ny tjänst inom polisen norr ut uppe i trollhättan.
Martin sökte in på bygg och anläggning på gymnasiet och blev godkänd trots sina lågabetyg ifrån grundskolan. Han fick ganska snabbt upp intresset och skaffade sig ganska snabbt en praktikplats där han levererade och visade en stor arbetsmoral och vilja att lära sig.
Martin började även under gymnasiet att plugga för att ta sitt körkort hans pappa hjälpte honom med körning och teorin, som en morrot så fick Martin ta över sin pappas bil en volvo v70 2014 som han hade att övningsköra i och fick behålla om han klarade kortet, vilket han gjorde.
Han klarde även gymnasiet med bra betyg och fick sitt gymnasiebetyg vilket gjorde honom mycket stolt och även hans föräldrar, han fick jobb på byggfirma han haft praktik på och började spara pengar för att kunna styla bilen med fälgar,tonade rutor och en häftig vinge..
Han var ofta ute på helger båda fredag efter jobbet och hela lördagen, han deltog på bilträffar där han träffade mycket nya människor med liknande bilintresse, han var även åskådare på streetrace på nätterna vilket väckte ett helt nytt intresse och en ordentlig adrenalinkick inom sig.
Martin började hänga lite med en tjej som han träffade på en bilträff och han blev kär direkt allt bara klickade och dom kände båda två att dom var menade för varandra....
När dom hade varit tillsammans i något år och dom båda två hade en utbildning som dom trivdes med Martin som färdig utbildad Snickare och tjejen som undersköterska så bestämde dom sig för att flytta till Unive och där så....
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Är ganska ny inom RP men älskar själva grejen att bygga upp en karaktär tillsammans med andra människor och skapa något tillsammans där ingen vet vad det ena leder till, ett beslut man tar kan ändra allt.
Jag kommer leverera en bra,rolig och seriös RP från det första steget jag tar på serven.
Kommer bidra med en bra organisation och en utvecklade upplevelse för alla spelare, jag älskar att planera för händelser som tex olika scenarion för att få det så verkligt och underhållande som möjligt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just för att det är många som söker hit vilket får mig att tycka att ni är ett seriöst community och alltså något för mig.
Hur hittade du Unive? Kompisar och streaming
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hela tiden ha en rolig stund med personer som har samma intresse som jag själv, med det menar jag att man får bra respons tillbaka i scenarion på samma nivå som man själv har, även att lära sig och bli bättre givetvis.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ingame;
Mitt mål är först o främst att hitta ett ställa o sova på, fixa mat och en inkomst. Kommer sen att se mig omkring för att skaffa ett kontaktnät och försöka köra min karaktär Martin som laglydig med ett vanligt jobb.. men man vet ju aldrig.
Träffa nya människor man kan snacka med och kanske få lite kontakt och snacka IRL intressen med, är ute efter själva gemenskapen.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja jag är server/discord admin just nu på en server som är under en längretid under konstruktion
Senast ändrad: