Accepterad reapt_ | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reapt_

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198298594102/home/

Ditt Hex-ID: 76561197964265196

Vad är din discord tagg? reapt_#2835

Vem var det som bannade dig? ahmatoo

Hur lång tid var din ban? 7

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm,sv abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för i deras synvinkel var det rdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min polare hade blivit hotade med kniv och nerslagen så då lägger jag några skott på han när han går för sitt andra slag. när jag skjuter då så råkar jag träffa en som sprang framför mig efter det så hoppar jag in i bilen vill på peka att den snubben som rikta kniv inte dog. där efter kommer jag tillbaka och ser att min polare har blivit knivhuggen av han och då bestämmer jag mig för att skjuta han igen så att han dör där efter tar jag med min grabb till sjukan och sen går jag in i support och blir dåligt behandlad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja, för att han hade dödat min närmaste polare och då väljer jag att döda han och tycker ej det är rdm men vet ej

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har ej varit bannad på 1 månad om inte mer så är en seriös spelare som försöker göra sitt bästa men efter varje ban jag fått har det ej upprepats

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gått fram och hämtat min polare men då hade jag säkert också bli knivhuggen och dött

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja aldrig döda nån även om dom dödar min polare

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka