Nekad reapt_ | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

reapt_

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198298594102/home/

Ditt Hex-ID: 1100001142a7b36

Vad är din discord tagg? reapt_#2835

Vem var det som bannade dig? grakke (när han var support inte mod)

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? minns inte riktigt för att är på skolan men typ suntförnuft och fail rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ska jag vara helt ärlig så vet ja inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag såg en polis som ramla nr för en rätt så hög höjd så jag skulle åka er och kolla hur det gick med henne så då tar ja min 6x6 insurgent och åker ner och ska kolla men då får jag ett pm av garkke att jag genast ska lämna platsen så då försöker jag göra det men då blir jag stannad av polisen men det ända jag försökte göra va att åka där ifrån för att jag ej vill ha ban men när jag då åker ifrån så blir jag bannad permanent

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för från mitt perspektiv så lyssna jag helt på staff som jag har lärt mig att jag ska göra men när jag lyder staf blir jag bannad tycker detta är skit skummt

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig gjort om samma sak igen och har varit här i över 7 månader så har lärt mig mycket av mina banns men detta var nått nytt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte åkt ner där men det viste jag inte då för det fick jg vet efter när dom sa att det var ett drog ställer eller mått kriminellt men det hade jag aldrig kunnat tänkt mig för att det låg så nära staden och en stor motor väg och väldigt öppet

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska ta redan på vart man får va med den bilen och var man inte får vara

Har du läst våra regler? Ja

Försök att utveckla kring alla punkter som det går. På grund av att det är en permanent ban så vill jag se att man verkligen verkligen förstått vad man har gjort fel och ser en förändring kring vad man gjorde fel. En permanent ban kan man ju aldrig sitta ut då den är permanent.

Tillbaka