Nekad reapt_ | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reapt_

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198298594102/

Ditt Hex-ID: 1100001142a7b36

Vad är din discord tagg? reapt_#2835

Vem var det som bannade dig? philip

Hur lång tid var din ban? 60 dagar på dc vet ej

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? spamm på telefonen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag spmma autoexperten och det var riktigt onödigt och dummt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spamma en del i början till autoexperten efter det så kom dom till mig , en riktade direkt en pistol mot mig. men min polare gick då bakom han med pistol och och tog upp sin pistol och sköt han. sen crasha servern och när jag sen kom in så var jag sur på dem så att jag fortsatte spamma

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej absolut inte bara riktigt onödigt och dumt av mig men hade ingen aning för detta har hänt mig tidigare att jag ar blivit spamma

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här tidigare och har aldrig gjort samma sak igen och det kommer aldrig ske igen att jag spammar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle inte ha spammat det var riktigt dumt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja aldrig spamma nån eller något i framtiden

Har du läst våra regler? Ja

På en stream som var nyss så sa du tydligt att du skulle ddosa servern och du hade philips ip.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka