Nekad reapt_ | Ansökan till Servervakt [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reapt_

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2005

Vad heter du på discord? reapt_#2835

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagar mellan 4-11 men på helger brukar jag vara inne hela dagarna

Hur länge har du spelat på Multistaden? 1 månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag tycker att denna servern är bra men hade velat gjort den bättre med mer seriösa spelare och rp

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? jag vill göra servern till det bästa med att få ut lallare och spelare som bryter mot serverns regler

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag har spelat på servern mycket och jag har lärt mig av mina misstag/bans så att det känns nu som att jag är expert på reglerna på denna fina server. Jag är också inne på servern väldigt mycket så

Varför ska just du bli servervakt? jag är ofta inne på servern och har lärt mig reglerna den hårda vägen men som har ledigt mig till att jag kan reglerna väldigt bra nu

Varför vill du bli servervakt? jag vill göra servern till så bra rp som det bara går. jag vill i fortsättningen kanske bli support eller något liknande för att tycker det verkar skit kul men tror att server vakt är en bra början

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? inte jätte bra men går att lära sig

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad ett x antal gånger och lärt mig reglerna riktigt bra en hårda vägen så jag skulle säga att jag är expert på reglerna hih

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej skulle aldrig göra det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka