- Meddelanden
- 698
- Reaction score
- 78
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove street pizzera
Vad heter du IRL? Filip
Vad heter du på discord? REAPER#5338
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i 1år o 2månader
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla jobbet genom att ha en aktiv pizzera med bra service och skön personal och bra service och ha ksk något event så vi kan få fler kunder
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit btrid chef på båtbolaget och jönssons fastighetsbyrå och varit anställd på de felsta jobben i stan tycker de är kul att jobba och har mycket erfarenheter om hur man ska behandla kunden och sköta om företaget för att de ska bli en fin pizzeria med nöjda kunder och mätta magsäckar när de går ut
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne ksk 2-3timmar per dag och ksk 4-7 timmar på helgen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Filip
Vad heter du på discord? REAPER#5338
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i 1år o 2månader
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla jobbet genom att ha en aktiv pizzera med bra service och skön personal och bra service och ha ksk något event så vi kan få fler kunder
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit btrid chef på båtbolaget och jönssons fastighetsbyrå och varit anställd på de felsta jobben i stan tycker de är kul att jobba och har mycket erfarenheter om hur man ska behandla kunden och sköta om företaget för att de ska bli en fin pizzeria med nöjda kunder och mätta magsäckar när de går ut
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne ksk 2-3timmar per dag och ksk 4-7 timmar på helgen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja