Accepterad REAPER | Ban Överklagan (flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimmie_

Aktiv Medlem
Meddelanden
698
Reaction score
78
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199076786226/

Ditt Hex-ID: 1100001428cc032

Vad är din discord tagg? REAPER#5338

Vem var det som bannade dig? Flake

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lämna mitt fordon och de skulle jag inte gjort irl plus att jag sprang vid sidan av motorvägen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för att min bil sluta fungera och sedan gick jag ut från bil för att sedan kolla om en kompis skulle kunna laga den men ingen svara så jag sprang och skulle hämta en bil ur garget och då när jag skulle hämta den så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var rätt men tycker den var lite lång men jag fattar vad jag gjorde fel och jag snacka med han och förstår hans syn och detta va lite suntförnuft och failrp av mig men jag har nu lärt mig detta och de kommer aldrig hända igen hoppas jag kan få en chans att visa bättre

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg min senatse ban för att det var ungefär 3 månader sedan och då tror jag att jag blev bannad för att jag peka finger till en polis

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle väntat tills någon svara och kunde komma och laga min bil istället för att lämna min bil för att de hade jag inte gjort irl vilket var lite suntförnuft

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig av bannen och detta ska inte ske igen och jag ber om ursäkt för att jag bröt mot reglerna och jag skulle väntat på någon som kunde lagat min bil nästa gång istället för att dra där ifrån

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka