Nekad REAPER | Ban Överklagan [Bulten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimmie_

Aktiv Medlem
Meddelanden
698
Reaction score
78
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199076786226/

Ditt Hex-ID: 1100001428cc032

Vad är din discord tagg? REAPER#5338

Vem var det som bannade dig? Bulten

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel o rpa inte på skadorna efter att jag hade krockat o därför valde de att banna mig för Power Gaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog ut en bil o skulle kolla en bil som vi hade skjutit ner för att de hade drivebayat oss sedan kommer en bil i en väldigt hög hastighet o vi krockar sedan så flyger vi in i ett träd o rpar inte på skadorna vilket var dumt gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var en ban som var rätt men jag ångra att jag gjorde fel att inte rpa på skadorna vilket jag borde gjort detta var första o sista gången jag gjorde detta misstaget o detta kommer aldrig ske igen att jag inte rpar på skador när jag krockat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för suntfönuft för att jag krocka med min bil o den gick sönder o sedan lämnade jag den på vägen o ringde in en ny bil o bröt mot sunftfönuft för att jag bara lämna min egna bil vilket jag inte skulle gjort irl. jag har fått totalt 14bans på 1 år o 3månader på servern o jag har aldrig gjort om samma misstag utan lärt mig av dem när jag har blivit bannad. Därför tycker jag att jag bör få en chans till.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA att rpa på skadorna nästa gång som detta hände o inte bara sprang där ifrån som ingenting o jag kommer aldrig göra om detta misstag o har lärt mig att detta inte kommer ske igen. om jag hade gjort saken annorlunbda nu genom att rpa på skadorna när jag krockar o inte göra som jag gjorde att bara springa där ifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag får unban så kommer jag att rpa på skdorna o inte göra om det jag gjorde då jag förstår vad jag gjorde fel o kommer aldrig upprepa samma misstag igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka