Accepterad REAPER | Ansökan till Servervakt [troun]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimmie_

Aktiv Medlem
Meddelanden
698
Reaction score
78
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? REAPER#5338

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag brukar att komma online runt 16:30 och köra till 23:00 på skoldagar och på helger ksk 13:00 till 01:00 runt dessa tider är jag inne på Unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2022-01-10 har jag varit medlem på unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 14 gånger vet ej hur jag lägger in bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. jag skulle hjälpa unive till en bättre plats genom att banna folk som ej sköter sig och inte följer regler.de är också kul att hjälpa till på en stor server och kul att man ens kan de vill vara med och höja rp nivån på unive till dess maximala topp genom att jag blir servervakt så kan jag banna och kicka folk som bryter mot regler och städa bort lallare för server då unive ska vara till för seriösa rpare.jag skulle också bidra med att jag själv är rätt bra rpare själv så hade varit kul att få lite större ansvar på servern man spelar på de skulle betyda mycket.vill också hjälpa till att få bättre sebarion med tillexempel att vid butiksrån att man kan göra de roligt för båda parterna för mig spelar de ingen roll om jag vinner eller förlorar ett senario för de har endå varit kula att ha deltagit i det. vill också vara med att hjälpa så att folk inte strider mot pwr gaing 2 i senarion som tillexempel bil jakt därför skriver jag denna ansökan.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att soppa bort alla fuskare som håller på att förstöra servern för sådant tycker jag är helt ocacpetablet för rp ska vara roligt för båda parter och kunna banna folk som inte sköter sig för annars måste jag göra en /report eller /help och då kan de komma undan de tycker jag är jätte dåligt då de inte förtjänar att rpa på unive om de bara fuskar och sådant så den här rollen hade jag velat ha för att höja rpen på servern samt roliga senarion.om jag blir server vakt så kommer jag att försöka rp lite bättre då jag får ett större ansvar som vilar på mig och de tycker jag är roligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag tycker de är så låg nivå och hoppas att de aldrig händer för de borde leda till permban och blacklist forever för de strider mot suntförnuft och pwr gamning och sv är till för att höj och inte sänka rp nivån med detta menar jag om man till exmpel abusar revive att du revvar i senario för att vinna de eller kicka folk som rånar dig för att inte bli rånad eller bannar folk som rpar mot dig även om de ej gjort något

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen som servervakt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka