Accepterad RealWilliam | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealWilliam

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? RealWilliam

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Yani och är 23 år gammal och bor i unive city och just nu söker han till medborgarskap då han vill stanna i denna staden . När ahmed var liten så hade han det inte lätt med sin uppväxt det var svårt i skolan det var svårt med vänner det var svårt med familjen osv, han valde att gå sin egen väg och skita i vad andra säger. Han valde den "kriminella vägen" tyvärr, när ahmed var ungefär 14 så började han umgås med dem äldre killarna i hans område "grove street" och det var nt alls bra eftersom de gjorde ganska dumma saker och dem valde att vare pressig mot ahmed, han var tvungen att stasha saker åt dem och även sälja åt dem för att ej få stryk, såklart gjorde ahmed detta då han var väldigt rädd och dem hade även hotat med att gå hem till hans mamma. Ahmed började sälja gömma saker ta på sig skulder åt dessa killar, och allt hade bara precis börjat, men ahmed vet inte om att han snart kommer hamna i ett stort gängkrig och var tvungen att överleva i den kriminella sidan av "unive staden", han var tvungen att klippa sin bästavän omar, eftersom omar hade golat på dem äldre. Ahmed gömmer nu sig för dessa killar. och nu lever han i en djup kriminell miljö i den mörka sidan av unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? höjja rp nivån totalt och visa fram min rp lite lixom jag vill sticka ut med min rp eftersom jag är ganska bra på att rpa har bra erfaranheter, och jag älskar verkligen att göra spännande och roliga scenarion genom att ja bidra med bra och unik rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela för en egens vinst i scenarion, man ska ALLTID låta motpartern iallafall ha 50%chans att vinna scenariot. och man ska spela för att det är kul inte för att vinna, + man ska inte alltid bara försöka vinna och tro att det är kul för motpartern för det ska vara kul för båda!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm är random death match och det innebär att du dödar någon utan bakomliggande scenarion eller bara helt random. fearrp innebär att du ska värna om ditt liv genom att är du under pistolhot ska du rpa som att din karaktär är rädd, power gaming innebär att du bara spelar för makt typ eller att du krockar och inte rpar på skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp! det har jag har hållt på med rp länge!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope jage klar!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka