Accepterad realwille123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W1LL3

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
556
Reaction score
56
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199110749748/

Ditt Hex-ID: 11000014492fe34

Vad är din discord tagg? Mitt nya: w1ll3_ (DET GAMLA JAG ÄR BANNAD PÅ:
Wille#6117

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-22 123616.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för jag va omogen och betedde mig som en 12 åring. Spammade saker i olika discord servrar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja asså eftersom detta va 2 år sedan nu så kanske jag inte kommer ihåg alla detaljer, men men. Jag och några joinade olika dc servrar där vi satt och spammade "Philip320 hälsar" hur omoget det än låter. Det är typ det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den va helt rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag blivit men kan inte komma ihåg varför eftersom det är så pass längesen nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut. Jag hade bara kunnat skita i det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, eftersom det är som sagt 2 år sedan det hände nu så borde man väll ha lärt sig något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jadå

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka