Accepterad Realtwex24 | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realtwex24

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? winzent

Vad är ditt discord namn? realtwex24

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rami Husein och han e 18år gammal han va kommer ifrån svergie och bor i stockholm men hans föräldrar hans mamma heter Lila Husein och hans pappa heter Amjad Husein kommer ifrån palestina. Men när han va 2 år så lämnade ramis pappa sin mamma och rami så hans mamma blev vädigt ledsen så då va ramis mamma tvungen att uppfostra rami själv men när rami kom upp i tonåren så börja han hålla på men olagliga substanser och vill tjäna pengar så han bli tillsagt av sitt gäng han vad med i. Men någon dag kom polisen och knacka på dörren hemma hos ramis mamma. Då ringde hans mamma till rami och förklarade att polisen e här och att du få komma hem nu. Och rami va misstänkt för mord så rami va tvungen att åka till polisstation. Men när han kommer till polisstation så e han på ett förhör men två polis män och han erkände att han hade begått en mord. Så han sitter på ungdoms anstallt i 2år för mord. Han blev ditsatt när han va 15år sen när han kom ut ur anstallten så började han amsöka om ett svart jobb så han kunde tjäna lite pengar men han ville bli bilmekaniker när han blir 18år.Hans intressen e att han vill lära sig att bygga muskel bilar.Men hans framtids planer e att han ska bilda en familj köpa ett fint hus och bara glassa sig liksom och köpa sig en fin volvo och vilja bli svensk

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och social rp kommer inte bryta mot något regelbrott ska försöka att inte göra de iallafall kommer bidra med roliga och spännande scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela mot båda parterna så båda får en rolig rp och roligt scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag kan ge några exempel så som vdm de e att man använder sin bil eller fordon till ett vapen. och sunt förnuft e en stor regel inom fivem rollspel. och rdm e att man inte bara kan skjuta någon helt random. och powergaming e att man inte rpar med skador t.ex om man kör in i en väg med en bil typ.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag jag har spelat på unive förut och några rpar servrar men har inte spelat på en sån server som unive e nog den roligaste servern jag har kört på

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae inte just nu. Men har skaffat ett nytt discord konto hete realtwex förut

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka