Accepterad Realtwex24 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realtwex24

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199191228976/

Ditt Hex-ID: steam:1100001495f0230

Vad är din discord tagg? realtwex

Vem var det som bannade dig? det står jag själv så antar det är en ac ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 81840-41fa52d2192b02856c6bc719f56d09c6.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? nej det vet jag inte för vart bannad av ac

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle sälja en bil för 27miljoner vid trygg hansa det var en import jag hade bytt till mig och vilje sälja den för det var ett bra bud. Och phillip säger att jag försökte dupa pengar som jag verkligen inte skulle göra jag tror Phillip missförstod mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig då jag tror Philip missförstår mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vad jag vet. Men skulle nog inte ha försökt sälja den bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Om jag blir unbannad kommer jag kolla med staffs innan om det är tillåtet och inte göra om det om det var nåt fel jag gjord.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka