Nekad realtwex | Medlem ansökning[bungegård]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realtwex

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? winzent

Vad är ditt discord namn? realtwex

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ahmed husein han är 21 år gammal. när han var i yngre tonåren så började han becnka med några kompisar sen blev ahmed tagen av polisen sen placerades han på ett hvb hem. Då rymde han där ifrån och flyttade hem till en kompis då ville han gå med i något gäng som va rätt stora då började han hålla på med sånt igen sen när han blev äldre så tänkte han de här kanshe inte är så bra. då började han sluta med det kriminella då så tog han en intervju på bilfirman.

Vad kan du bidra med till serverns RP? följa alla regler och rpa säga till om andra gör fel

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man behöver inte vinna ett scenario bara för att ha kul och man ska inte spela hjälte i varje scenario utan alla ska ha en chans att vinna scenarios

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja de kan jag. Suntförnuft är en huvud regel inom fivem tycker jag samt powergaming.suntförnuft betyder att man ska tänka logiskt. Powergaming är att man inte rpar på skador om man krockar in i något.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae inte just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka