Nekad Realteo | Medlem ansökning [SWE Kung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realteo

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo

Vad är ditt discord namn? Realteo

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2009

Berätta om din karaktär. Hej, jag kommer ha en karaktär här på Unive som heter Abdi Daganeli. Abdi Daganeli är uppväxt i en fattig barndom. Hans mamma gick bort när han var 4 år. Abdi Daganeli Är just nu 24 år gammal. Han fick en dålig uppväxt då han hängde i centan med dåliga förebilder som fick in han i gå med i kriminella vägen. Han är väldigt ledsen över att vara kriminell. Han försöker skaffa hjälp för att ta sig ut ur skiten. Han har massa Framtidsplaner med livet och dem är skaffa fru, skaffa barn, umgås med vänner och familj resten av livet för Familj för abdi är viktigare än allt annat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara aktiv varje dag och följa alla regler här på Unive RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda ska ha roligt i senariot. att det viktigaste är inte att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM står för random Deathmatch och det är t.ex ifall man slår nån för ingen anledning, vdm står för Vehicle deathmacth och det innebär med att man kör på någon så dem skadar sig eller dör, sen en sista regel jag vill nämna är copbait och det är t.ex att man ser polisen, men åker för snabbt för att man vill ha roligt och få snutjag och få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp det har jag. har kört Fivem riktigt länge nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, har berättat lite längre upp. Unive on top!!!!!

Nekad.
Anledning:
Ansök 1 gång pär 24h! Utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka