Nekad Realteo | Medlem ansökning [SWE Kung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realteo

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo

Vad är ditt discord namn? Swedishfika

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2009

Berätta om din karaktär. Jag kommer heta Abdi daganeli och kommer spela kriminell (ska köpa rollen ifall jag blir godkänd) Abdi är en väldigt sträng person som vill göra saker rätt och bra. han är uppväxt i en fattig barndom med dåliga förebilder. han hamnade i kriminaleteten när han var endast 14 år. abdi är 24 år och just nu satsar på att kärna fet med pengar, skaffa tjej och ha roligt med vänner. Hans intressen är att spela fotboll med sina vänner, Han mår inte så bra för att han vill skaffa familj och så men det går inte för han är kriminell, han vill lämna kriminaletetet men går inte

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer följa servern regler och försöka hjälpa rpen med t.ex göra report ifall någon lallar så nån staff kan ta tag i det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" ifall jag skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM står för random Deathmatch och det är t.ex ifall man slår nån för ingen anledning, vdm står för Vehicle deathmacth och det innebär med att man kör på någon så dem skadar sig eller dör, sen en sista regel jag vill nämna är copbait och det är t.ex att man ser polisen, men åker för snabbt för att man vill ha roligt och få snutjag och få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp det har jag. har kört Fivem riktigt länge nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, har berättat lite längre upp. Unive on top!!!!!

Nekad.
Anledning:
Ansök endas 1 nång pär 24h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka