Accepterad Realteo | Medlem ansökning [Agent]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realteo

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo

Vad är ditt discord namn? Realteo

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2009

Berätta om din karaktär. Jag kommer ha en Karaktär som heter Akhmed karlsson 25 år, Ahmed hade en väldigt jobbig uppväxt för att hans föreldrar hade dåligt med pengar. Enda gången om dagen Akhmed fick mat var på hans skola. Som 14 åring började han hänga med dem dåliga personerna som drog in han i kriminaliteten. Han ville i nte börja med det men nu tycker han det är roligt. Hans instressen är bara att chilla ute med sina vänner. Han har inte så stora framtidsplaner men en plan han har är att känna mycket mycket pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer följa alla serverns regler och it gå med grupptryck, t.ex ifall någon vän lallar och gör failrp ska jag inte vara som han och göra lika dåligt från mig. då ska jag direkt göra en report och berätta hur läget är så en staff sen kan komma och hjälpa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär t.ex ifall man t.ex ska bli stannad av polisen så ska man inte åka iväg. Man behöver inte förlora något senario man spelar för det är kul och båda ska ha roligt, och båda ska göra ett bra senario och hålla en stabil rp nivå

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM står för random Deathmatch och det är t.ex ifall man slår nån för ingen anledning, vdm står för Vehicle deathmacth och det innebär med att man kör på någon så dem skadar sig eller dör, sen en sista regel jag vill nämna är copbait och det är t.ex att man ser polisen, men åker för snabbt för att man vill ha roligt och få snutjag och få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp det har jag. har kört Fivem riktigt länge nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, har berättat lite längre upp. Unive on top!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka