Accepterad realtamam | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdu_10454

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199436621150/home/

Ditt Hex-ID: steam:110000157ff655e

Vad är din discord tagg? @abdu_10454, @1tamam & @realtamam, [kontot jag blev bannat på], @1tamam

Vem var det som bannade dig? Roziii

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.pngimage.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Detta var några år sedan som jag blev bannad ur dcn första gången, försökte sedan gå med i discorden på ett nytt konto och överklaga men samt börja spela. Då blev jag bannad av staffsen eftersom de misstänkte jag var där för att dölja att jag var bannad på mitt gamla konto.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Första gången jag blev bannad ur dcn på mitt konto @realtamam så fick jag aldrig riktigt en förklaring sagt till mig utan från ingen stans märkte jag då att jag var bannad från discord servern. Gången jag blev bannad andra gången skulle jag tro så försökte ja gå med i ett nytt konto och spela på servern då jag ej visste jag hade gjort något fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att allt bör vara felaktigt då det ej står en förklaring och jag ej gjort något fel. Vill verkligen bara spela på servern.
Jag tycker även att ifall man skriver på en bann att förklaring är . så bör det vara felaktigt men även när man ej fått en stor förklaring till vilket fel man gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig haft någon tidigare ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Annorlunda är att istället för att göra ett nytt konto för att spela är att försöka överklaga den på det kontot innan jag blir bannad. Och jag ber så hemsk mycket om ursäkt att jag gjort det men menade verkligen inget illa. Detta var länge sen och jag var väldigt osmart som gjorde detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska tänka innan jag gör något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Vill bara tillägga att jag är en felfri spelare som ni inte kommer att ångra att unbanna! :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka