Accepterad realsickan | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v1ggo

Icke Medlem
Meddelanden
265
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223518751/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b4bb61f

Vad är din discord tagg? realsickan

Vem var det som bannade dig? Toris, Bubblegum

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var på militärbasen för att testa ett nytt vapen som jag just fått som GSI, vilket vi får göra inom rollen. Under detta test dog min vän plötsligt av vad som verkade vara en bugg i spelet. För att underlätta situationen – och inte belasta staff med en /help – använde jag en defibrillator på honom. Min tanke var inte att bryta regler, utan att lösa en situation snabbt och spara tid för staff, eftersom vi båda bara ville fortsätta testa vapnet vi fått tillgång till som en del av vår roll. Och vad jag fått höra så får man använda defibriatlor vid militärbasen. Strax efter att jag använde defibrillatorn dök Asregard upp och frågade vad vi höll på med. Jag förklarade lugnt vad som hänt, men fick inget mer svar. Typ 1 dag senare blev jag bannad i 2 dagar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag befann mig på militärbasen tillsammans med en vän för att testa ett nytt vapen som jag nyligen fått tillgång till i min roll som GSI. Under testet dog min vän plötsligt på ett ovanligt sätt som verkade vara en bugg i spelet – inte orsakat av mig eller någon annan. För att snabbt återställa situationen och fortsätta testet använde jag en defibrillator för att återuppliva honom. Jag visste inte att det normalt sett är ett förbjudet föremål, men min avsikt var att lösa problemet snabbt utan att behöva störa staff med ett ärende – jag försökte faktiskt underlätta deras jobb. Strax efter att jag använde defibrillatorn dök Asregard upp och skrev i chatten och frågade vad vi gjorde. Vi svarade direkt och förklarade situationen. Asregard svarade inte mer efter det. 1 dag därefter blev jag bannad i 2 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför staff tog beslutet. Det var inte rätt att använda ett förbjudet föremål (defibrillator), utan jag trodde man fick de på militärbasen då de är ett område där poliser får testa vapen, bilar osv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan för små grejer och alltid tagit lärdom av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha använt defibrillatorn alls, även om det var för buggsyfte. Jag borde istället rapporterat buggen på ett korrekt sätt via /help eller support och bett om revive för min vän.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att Inte använda otillåtna föremål, även om syftet är test, samt Kontakta staff direkt om det uppstår en bug.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka