Accepterad realpaolo | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realpaolo23

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
571
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Paolo

Vad är ditt discord namn? realpaolo23

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Lucas Karlsson 30 år gammal. kommer från göteborg där han har haft en bra uppväxt och blivit behandlad bra av föräldrar och kompisar. Men han gick ut grundskola med godkända betyg och lycklig. Idag är han på jakt att bli polis för att han vill göra samhället bätte igenom att vara polis. Lucas gillar verkligen Bilar och vet inte än vad han ska köra med för bil efter väl bekämad lön, men har är på gott humör med en glad ton. Hans dröm gick i uppfyllese att bli polis. Och han är på jakt efter brottslingar varje dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har ett extremt bra rpande och kan rdm vdm och dom grejerna. Jag vill kunna jobba som olika grejer på hit och jag vill gärna nu vara medlem för att få en ännu bättre upplevelse här på hit. Jag kan bidra med roligt rp, som social rp och för andra motparten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Och ska ha roligt. Så man inte är på en sida. Och att den sidan kan vinna hela tiden, att båda har lika stor möjlighet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, jag kan den viktigaste regeln som är rpns grund, suntförnuft, att man ska tänka logiskt, ett exempel är jag kan ta en bil och köra över folk men jag måste tänka logist, jag kan göra det i spelet men hade man gjort det i verkligheten? Nej. Powergaming, att inte rpa på skador när man krockat exempel. Copbait, att man försöker få polisens eller något utav blåverksamhetens uppmärksam het. exempel att drifta eller kalla polisen eller sjukvårdare något för att få deras uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på Unive i 1 år så jag har många erfarenheter

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka