Antagen realpaolo | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realpaolo23

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
571
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Paolo

Ditt discordnamn: realpaolo23

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? För att först kommer that vara super aktiv och göra väldigt mycket staff arbete och så. Jag är även en öppen och spontan kille. Jag är en trevlig kille som inte bråkar med någon sålänge det verkligen inte behövs. Jag är även en person som länge spelat på unive med jämna mellanrum sedan 2020 så jag har en del kunskaper om just regler och hur servern styrs. Jag vill även arbeta såhär då jag är bra inom staff arbete och har staffat på många andra servers, väldigt många men ingen har varit lika bra som här. Så jag kommer bidra med hög aktivitet och även istället på att gnälla på nya som gör lite fel så lär man de så de också blir bra. Jag är även en mycket seriös person i seriösa sammanhang. Jag är unik för att jag i seriösa situationer är väldigt seriös och i vissa på ett helt annat sätt, man kan säga att jag anpassar mig för situationen helt. Jag kommer även vara extremt aktiv och arbeta hårt för teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Stream sniping in game och lall. Något av det absolut värsta jag vet är när folk lallar och gormar och håller på att uppföra sig barnsligt. Jag kommer att kicka, säga till eller banna lallare beroende på hur grovt de lallar. Även när någon går framför en streamer tex och skriker ”OMG HEJ LEXTY” tex. Även ett problem jag märkt är när folk inte rpar på skador. Ser detta super ofta att någon kraschar eller flyger med en bil och det sitter flera personer och skrattar och gapar. Jag kommer även att ta att inte rpa på skador hårt fast inte ban utan skicka pm eller kicka i lite grövre fall.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Kicka banna eller varna människor som bryter mot dessa regler. Jag kommer även säga tydligt på bans eller kicks eller varningar vad de gjort och förtydliga för folk att det är viktigt att man håller sig till regler osv. Även för just den rpa på skador så kan man speca lite olika människor som kör extremt fort och om de krockar hålla reda på att de faktiskt rpar på skador vid krock eller annat.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Professionalitet är något av det viktigare i mitt staffande. Att agera professionellt är super viktigt för att ge en så bra bild av unive och staff teamet som möjligt för spelare och för spel kvaliten. Man agerar professionellt genom att sköta sitt staff arbete bra genom att inte bara slänga bans överallt som ett exempel utan att skriva anledningar till bansen och även vara tydlig med just vilken regel de bröt mot som ett exempel. Även inte sitta och ha en dålig attityd mot människor och spelare eller medarbetare utan att försöka vara så trevlig som möjligt även om personen är hur otrevlig som helst.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att plugga när man kommer hem från skolan i ungefär 1 till 2 timmar sedan rpa och göra staff arbete mot kvällen och staffa kanske 2 till 3 timmar och rpa skulle säga 2 timmar. Jag kommer som sagt mellan vissa tider bara staffa och speca eller svara på reports osv.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020 men har tagit pauser imellan och haft andra dc konton men det går att se på min profil på hemsidan.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes! Har varit staff, SR mod mm på andra stora servers. Jag har säkert 400 timmar på bara staff arbete av mina 2000 timmar på fivem.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej, fungerar med allt!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka