Accepterad RealNobody | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealNobody

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad är ditt discord namn? .realnobody

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Trevor Guard och är 1997,
Han föddes i new york och hans föräldrar var militärer,Han föddes i new york och hans föräldrar var militärer,
Han hade helt ok uppväxt men han såg väldigt mycket kriminellt där och folk som tog sprutor och var helt förstörda, När han fyllde 15 dog båda föräldrarna i Afghanistan i kriget där.
Det fick honom att behöva ta hand om sig själv men sen fick han kontakt med sin farbror som bodde i Sverige så han flyttade till stockholm och började på polishögskolan, sen började han lära känna nytt folk och började fastna i juridiken som han fick plugga i högskolan.
Efter 4 år i skolan så åkte han till gävle och gjorde sin aspiranttjänstgöring i 1 år,
Sen efter det så fortsatte han jobba där, Men det blev problem med frugan och sådana saker så han var tvungen att flytta till en annan stad, Det han hoppas på nu är att kunna fortsätta på sin polisresa och bli högt uppsatt hos polisen någon dag.
Trevor är en glad person som är väldigt hård, Han är väldigt bra på att lära ut då han har varit Grund Utbildare inom polis förut och vu utbildare och juridik utbildare inom polismyndigheten..
Tråkigt nog så har han väldigt mycket trauma som han har bearbetat.
En av dom trauma är att när han var på en insats som NI (Nationella Insatsstyrkan) så blev hans bästa vän skjuten.
Min karaktär Trevor vill alltid tro gott om folk och vill få folk att känna sig trygga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra till en social och djupa scenarion då jag tycker det roligaste är när man behöver tänka i scenarion och ha social rp, så jag kommer fokusera på detta och sen självklart ha roligt och bidra till roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta handlar om att man ska tillåta att motparten ska vinna. txm
Om du är polis så ska du låta kriminella få smita lite då och då för att göra det roligt för dom också.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här tidigare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka