Accepterad RealNobody | Chef-jobb ansökan [Securitas] [tarzan] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealNobody

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Markus Buska

Vad heter du på discord? RealNobody#9007

Hur gammal är du? 22

Hur länge har du spelat på Unive? ca 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har erfarenhet angående säkerhet yrke och att vara chef, Jag var chef på qpark och jag har lärt mig mycket där hur man hanterar olika personer med olika problem. Hur man hanterar arga personer som säger att en anställd har begått ett tjänstefel. Varför skulle jag passa som ledningen på Securitas? Jag tror jag passar väldigt bra för mina erfarenheter och min kreativitet plus jobbar jag som väktare irl så jag vet hur det är och har mycket erfarenhet inom denna yrke, jag kan hantera stress väldigt bra och behålla lugnet pga att jag jobbar med detta irl om ni behöver bevis på detta så kan jag förklara vissa situationer som jag har varit med om i yrket som väktare irl. Jag har ett stort mål inom Securitas att få folket i unive att känna sig trygga när dom ser våra bilar. Jag skulle lägga dit kör utbildning på varje utbildning så dom lär sig att hantera olika bilar och tillexempel om vi får ett larm att dom kan ta sig dit på ett snabbt och säkert sätt, Jag skulle lägga dit personskydd då det finns irl på Securitas, för nu har vi fått partier och jag känner att det kan bli väldigt hög säkerhet risk när dom är i offentlig tillställning och säger vad dom vill göra tillexempel debatt och mycket mer för vi säger att det är hot mot vi säger framtid partiet då kan dom kontakta oss angående ett samarbete så vi skyddar dom i val debatt och sådana tillställningar. Jag skulle göra Securitas mer seriös att väktare är på samarbete (kunder) som irl och ser till att kunderna känner sig trygga, ordningsvakter åker på larm och är mer på offentliga platser tillexempel piren, problemet jag ser nu på Securitas är att väktarna inte är aktiv och dörrvakter är ännu inaktiva och det behövs lösas då vi behöver jobba med våra kunder och få det mer struktur i yrket, jag skulle försöka få skyddsvakt som säkrar vissa objekt tillexempel domstolen som jag har märkt är mycket skottlossningar inom, jag skulle få bättre samarbete med polisen och Securitas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är just nu gruppchef för personskydd och ledning, Jag har stora erfarenheter irl och ig då jag är ledning. Jag känner dom flesta och känner att jag är en bra ledare då jag har varit chef tidigare. Jag vet Securitas in och utan då jag har varit väktare där irl tidigare.Jag har stora erfarenheter att utbilda folk och att anställa folk. Jag har stor amition inom secuuritas och vet vad jag vill at det ska vara, jag har gjort mycket redan som ledning inom personskydd och sådana saker,

Hur ofta kommer du vara inne? 12 timmar varje dag minimum tills den 12de då kan jag vara inne i 5 timmar då jag inte jobbar och bor ensam

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej aldrig

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
+++rep tycker att han passar som de har jobbat med de irl sammt jobbat skit länge på securitas

++++rep denna killen han förtjänar verkligen chef han var chef på Qpark och jag var bitr chef han styrde upp de jätte bra han gillar att ha ansvar tycker verkligen han ska bli chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka