Nekad RealNobody | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealNobody

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198867772801/

Ditt Hex-ID: 110000136177581 (Hex)

Vad är din discord tagg? RealNobody#9007

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: InstagramCapture_94ba6499-e68a-4c76-8c14-6f747cf4395a.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tycker att det inte fanns någon riktig anledning då jag lämnade in min medlemskap för att prova något nytt,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag slutade inom polismyndigheten på unive, sen gick jag till support och sa att jag ville säga upp min medlemskap för att prova något nytt, sen gjorde jag det och efter ett tag var jag bannad från dc och ig utan någon anledning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var lite felaktig ban då enligt medlemskapreglerna så får man inte vara medlem på unive och spela på en annan svensk rp server, Jag sa upp min medlemskap innan jag gick med i en annan server och innan jag ens ansökte för medlemskap för den servern, Så enligt reglerna så har jag inte brutit mot reglerna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dom äldre bans jag har varit med om var när jag började rp på multistanden och var ny till rpandet, det var 2 halv ooc bans och nu vet jag ju självklart att man inte pratar halv ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kände väl att jag kunde lämna unive dc för att minska tron på att jag var inne där och spelade när jag inte var medlem. det är väl det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag kommer verkligen se till att allt går rätt till

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart. har ingen bild på bannen då jag inte har varit inne så det blev en fin bild på solnedgång :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka