Inaktuell RealNobody | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealNobody

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus Buska

Ditt discordnamn: RealNobody#9007

Ange ditt födelsedatum 30 Juli 2000

Varför ska just du bli staff? Varför ska just du bli staff? Jag vill hjälpa community mer än det jag gör som sv.
Plus vill jag utveckla rpn nivån genom att hjälpa till i support,
Jag har varit staff tidigare men blev demotad pga att jag rpade för mycket men nu har jag tröttnat på det och vill börja hjälpa till igen med att specca mm på dagarna och förhoppningsvis bli support ansvarig och jobb ansvarig.
Jag kommer fortfarande rpa men kommer dela upp staff med rpandet nu när jag är polis.
Jag känner att det behövs mer och mer nu när jobben börjar bli inaktiv mm.
Jag känner att jag kan erbjuda staff teamet en väldigt engagerad person som tar detta seriöst, och har tiden för detta "jobb" då jag bor ensam och har inte några föräldrar som skriker att man ska stänga av, Jag har god erfarenhet inom staff som jobbansvarig och supportansvarig då jag har varit dom innan.
Jag jobbar inom polisen och då känner jag att jag kan göra minst 4 timmar speccande och staff jobb sen rpa, och vissa dagar kan jag göra staff arbete hela dagen.
Jag känner att jag verkligen vill hjälpa till med servern nu som staff istället för att rpa hela tiden
Jag har erfarenhet från gmod då jag var nära på att bli sr mod och höll i massa events mm,

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Minst 5 timmar beroende på vad som händer
från ca 14:00 till ca 23-04 beronde när jag vaknar

Hur länge har du spelat på Unive? Hur länge har du spelat på Unive? snart 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har då varit staff här tidigare och var support och jobb ansvarig, jag var väldigt omtyckt om folk som fick hjälp av mig,
Tog väldigt många intervjuer som jobbansvarig,
plus så speccade jag en hel del då det är en del av att vara staff på unive för att se till att rpn är så hör som den bör vara och att det inte begår några regelbrott inom unive.
Jag kan dom flesta helper kommandon och hur man bindar till exempel togglenamn, och noclip.
Inom support så lärde jag mig att ta hand om folks problem mm.
jag kan alla kommandon som man behöver veta för att vara staff

/ban
/kick
/m
/who
/noclip
/tp
/ooc om man vill säga något ooc så skriver man /ooc och då ser hela serven
/spec - detta används när du ska gå in i spec mode och kolla och du är osynlig
/bring - du tar någon tex från piren till paleto med hjälp av bring
/reportlist- du kollar vilka som behöver hjälp
/banhistory- du kollar hur många band folk har i sin history
/ped du ger dom med ped sin skin meny
/skin - att du kan ge skin till dom med buggade kläder eller så
/toggleid - att man kan se idt personerna har ifall det är mycket folk vi ett ställe
/svban - detta använder staffs samt sv och då bannar man någon i 1 timme
/frezze - du fryser någon så att dom inte kan röra sig ifall dom har gjort något fel
/addkey detta kommando används dels för att ta fram nycklar till gäng hus tex eller marja Lisas
/addobject - detta kommando används dels för att ta fram föremål som mobil ’mm
/ban tid anledning - den används när man ska banna någon länge

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Inget som jag kommer på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka