Inaktuell RealNobody | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealNobody

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Ditt discordnamn: RealNobody#9007

Ange ditt födelsedatum 30 Juli 2000

Varför ska just du bli staff? Jag vill hjälpa community mer än det jag gör som sv.
Plus vill jag utväckla rpn nivån genom att hjälpa till i support,
Jag har varit staff tidigare men blev dmemotad pga att jag rpade för mycket men nu har jga tröttnat på det och vill börja hjälpa till igen med att specca mm på dagarna och förhoppningsvis bli support ansvarig och jobb ansvarig.
Jag känner att det behövs mer och mer nu när jobben börjar bli inacktiv mm.
Jag känner att jag kan erbjuda staff teamet en väldigt engagerad person som tar detta seriöst, och har tiden för detta "jobb" då jag bor ensam och har inte några föräldrar som skriker att man ska stänga av,

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 5 timmar om inte något händer

Hur länge har du spelat på Unive? 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har då varit staff här tidigare och var support och jobb ansvarig, jag var väldigt omtyckt om folk som fick hjälp av mig,
Tog väligt många interjuver som jobbansvarig,
plus så speccade jag en hel del då det är en del av att vara staff på unive för att se till att rpn är så hör som den bör vara och att det inte begår några regel brott inom unive.
Jag kan dom flesta helper kommandon och hur man bindar tillexempel togglenamn, och noclip.
Inom support så lärde jag mig att ta hand om folks problem mm.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? krim och rp då jag känner att det inte är något för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka