Accepterad realnoah | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realdizzy

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440718435/

Ditt Hex-ID: 1100001583dea63

Vad är din discord tagg? reald1zzyy

Vem var det som bannade dig? Han som banna mig heter ayy.wazy

Bild på banmeddelande: Unive,png.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för att jag använde mitt Fordon för att vinna Scenariot. Och jag kan förstå han lite, men jag har Klipp men inte på hela Händelsen jag har Klipp på 1 Minut, och från första början så faktiskt skedde det ett Skott Scenario och det var därför jag jaga dom och försöka få stopp på dom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker med min Bil, och sen så skickar folk i mitt Gäng Prios och jag åker där och jag är skit Nära och sen kommer gänget vid namn " Jalisco Cartel " och jag visste att det var dom som var med i Skott Scenariot så jag väljer att åka efter dom och försöka få stopp och sånt. Men tyvärr så gick det inte, för dem har brist på social Rollspel. Och jag körde in i dom ganska mycket och jag Rollspela inte på min Skador, och jag ska göra det från och med nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är 50/50 för jag kan förstå honom varför han banna mig, för jag körde in i dom ganska många gånger men jag rpa inte på mina skador. Samt åkte jag in mot deras bil och försökte prata med dom fast det åkte bara ifrån och dom forsätte och sen tillslut så hoppar en ut och skjuter mig. Där tycker jag att dem har Brist på social Rollspel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit tidigare bannad, men jag minns faktiskt mina tidigare banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade undvikat att köra in i deras bil och jag borde rollspelat på mina skador och inte bara köra efter dom. jag lär mig alltid efter mina bans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lär mig alltid efter mina Bans på Unive. Och jag brukar faktiskt inte bli bannad, detta är första gången på länge.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ajemänn!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka