Nekad realnoah | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realdizzy

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Edison Beciri

Ditt discordnamn: realdizzy.

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Varför ni ska ta mig i Unive Staff Teamet är för att jag är aktiv dagligen och jag vill göra Unive till en bra rollspel Server och jag vill göra allt För Unive, och jag tror faktiskt att jag hade passar bra som Helper för jag är Aktiv, Mogen, och jag är faktiskt sträng inom Grund reglerna på Unive, för jag vill att alla ska ha roligt, och om det faktiskt sker Regel brott på Unive så kommer jag att återgärder på ett rättvist sätt

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är helt okej, men det är mycket inom Kriminella Aktiviteter som många missköter många " Fear Rp " samt sker det mycket Powergaming det kan vara vilket som helst men det sker mycket inom Kriminella jagningar. Jag kommer att vara noggran med det, och jag kommer att vara sträng med det, då jag vill att alla medborgare ska ha det lika roligt som alla andra. Jag kommer att jobba på det inom Kriminella Aktiviteter, och jag vill hjälpa till med dessa Regelbrott.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja, när det sker mycket RegelBrott inom kriminella så tänker jag att man speccar Scenario som det sker Skottlosningar för det är det som det sker mycket Regelbrott som t.ex Fearrp. Powergaming, Shoot on sight. Och sen är det också super bra om man har bra bemötade när man väll löse återgärderna. Ta faktiskt hårda återgärder på dem så dem fattar att man inte ska göra om det.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För att agera professinellt är det bra att vara snäll och ha en god ton när man väll pratar med en Medborgare eller Icke Medborgare på unive. Man ska aldrig vara otrevlig mot nån, för vi staffs är en förebild för dem Medborgarna vi hjälper till med Unive. För mig är det viktigt att agera professionellt som Staff på Unive.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att spela varje dag och jag kommer att jobba mycket inom mitt arbete, jag kommer att lägga mycket tid på arbete så det är faktiskt inga problem för mig.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i snarast 1 år men jag har nytt Discord konto osv.... Och jag vet alla grund Regler på Unive

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inte vart Staff här på unive, men jag har tidigare erfarenehter och jag vet hur man beter sig och jag vet alla Kommands osv...

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Servervakt, Event, Donation Ansvarig, Kriminell Ansvarig

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan arbete vilket område som helst.

Senast ändrad:
+rep en extremt kulinarisk indevid som svarar snabbt i pm o e trevlig skulle passa perfekt som staff p servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka