Nekad RealMarre | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealMarre

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? realmarre1

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Karlsson han är född 1994-03-06 han är 30 år. Hans bakgrund är enkel han gick i ut hela skolgången efter det gick han polishögskola, han hade bra betyg var väldigt bra i skolan, Hans pappa Clas Karlsson jobbade som polis innan han gick i pension och hans Mamma Maria jobbade som sjukvårdare innan hon blev skjuten i tjänst. Han är ensamstående har ingen flickvän och inga barn det är bara Axel och hans pappa Clas. Han mår väldigt bra, han har tagit sig undan sin sorg från när hans Mamma dog. Hans största intresse är polisyrket och bilar är han väldigt intresserade i. Hans drömyrke är Polis och eftersom han har gått polishögskolan så känner han sig sugen att bli en riktig polis nu. Han är sugen på att göra staden bättre, gripa många personer och göra platsen till ett säkrare ställe.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och seriös RP, jag kommer inte göra misstag så som t.ex powergaming, jag kommer bidra med bra RP mot kriminell om jag blir Polis och mot vanliga personer också, jag kommer hjälpa alla personer som behöver hjälp och bara RP allmänt bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara ska spela efter att vinna utan att man också ska ha roligt när man skjuter och inte bara försöka vinna. Man ska kunna förlora ett scenario.Det betyder att man inte bara ska spela efter att vinna utan att man också ska ha roligt när man skjuter och inte bara försöka vinna. Man ska kunna förlora ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått. Metagaming = att man tar ooc information ingame, copbait = att man vill ha polisens uppmärksamhet genom att tex burna framför dom, säger mer i intervju

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, har 2500+ timmar på FiveM samt så har jag rpat på unive tidigare välidgt mycket.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Svarade inte bra under problem spelar frågor.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka