Nekad RealMarre | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealMarre

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? realmarre1

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Frank och är 20 år ung. Frank vill jättegärna bli polis och bli högt uppsatt inom polismyndigheten, han har tidigare varit polisen men efter 1 år var han tvungen att flytta och där med byta jobb. Hans föräldrar heter Marika Larsson (46 år) och Erik Larsson (49 år gammal). Han har en kusin som han känner till som heter Markus Larsson. Franks dröm om han inte blir polis är då sjukvårdare för att han gillar att hjälpa människor men han gillar mest att gripa kriminella och minska kriminella handlingar men att hjälpa männsikor är hans huvudsak. Redan sen han var liten hjälpte han poliser med olika saker och kände många poliser

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rpande, roliga scenarion för kriminella samt vanliga spelare på server då jag ska försöka att bli polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska göra allt för att vinna utan att man ska göra allt för att ha ett roligt scenario oavsett om du eller motparten vinner scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja tex. 1 Copbait om man försöker få deras uppmärksamhet genom att burna framför dom. 2. RDM att man dödar något utan anledning. 3. FearRp att man ska värna om sitt liv om 15 pers står runt om dig och säger upp med händerna drar man inte fram sitt vapen och skjuter dom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har runt 2000 timmar på fivem/rp. Rpat här på Unive innan även några 15+ och 16+ serverar för länge sen

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej men vill bara säga ska byta mitt namn på discord så fort jag hinner, har problem med discord.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka