Accepterad RealMarre | Ban Överklagan | Ask1und_

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealMarre

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198872565883/

Ditt Hex-ID: 11000013660987b

Vad är din discord tagg? realmarre1

Vem var det som bannade dig? Ask1und i 1 vecka

Bild på banmeddelande: Ban 1 veck.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för jag gjrde fel genom att Abuse när jag plockade koks.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis sålt koks till en person ig hans sa att han betalar 1000st så jag åkte och producerade mera koks, under tiden som jag producerade mera koks så testa jag efter 60 koks att trycka x när jag gjorde det, så jag gjorde det 3 gånger sedan blev jag bannad i 1 vecka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen inte är fel för 5 öre, jag plockar koks och abusear samtidigt, Ask1und ser mig göra det och när han ser mig göra det tar han beslutet att klippa och banna mig i 1 vecka, jag tycker han gör rätt då folk inte ska göra så för att det är abuse, han gav mig även en lång ban så när man får en sån som jag fick så insåg jag direkt vad jag gjorde för fel och tror alla fattar felet om man får en sån här ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare dom flesta är sedan 2022 eller 2021 men sen har jag en senaste 3 månaderna, ni hittar mer om den i andra ban överklagan men kortfattat, föraren i bilen blev skjuten alla hoppa ut i farten utom jag, jag hoppar ut gömmer mig snabbt och ska rpa på /me runt 10 sek senare så blir jag skjuten i huvudet och dör så jag inte hinner göra /me och blir då bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte abusea utan göra det och låta tiden gå, jag hade bara plockat helt vanligt som alla andra, det hade jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer inte trycka x när jag plockar utan låta den tid som ska gå, gå och sen inte göra om detta felet igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag och kommer inte göra det!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka